• امروز : یکشنبه - ۲۹ مهر - ۱۴۰۳

وزیر راه و شهرسازی: نقش کنترلرهای ترافیک هوایی در ارتقای ایمنی صنعت هوانوردی انکارناپذیر است

  • کد خبر : 94484
  • 29 مهر 1403 - 13:15
وزیر راه و شهرسازی: نقش کنترلرهای ترافیک هوایی در ارتقای ایمنی صنعت هوانوردی انکارناپذیر است
وزیر راه و شهرسازی با انتشار پیامی فرا رسیدن روز جهانی کنترلر ترافیک هوایی را به فعالان این عرصه تبریک گفت و بر نقش انکار ناپذیر کنترلرها در حفظ و ارتقای ایمنی صنعت هوانوردی تاکید کرد.

به گزارش نبض وطن به نقل از وزارت راه و شهرسازی، «فرزانه صادق» امروز یکشنبه_بیست و نهم مهرماه_ با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کنترلر ترافیک هوایی و با تبریک این روز، ایمنی در صنعت هوانوردی را موضوعی بسیار مهم و حیاتی و نقش کنترلرهای ترافیک هوایی در حفظ و ارتقای ایمنی صنعت هوانوردی را انکار ناپذیر دانست.

وی در این پیام افزود: ایمنی در صنعت هوانوردی موضوعی بسیار مهم و حیاتی است که حتی برای یک لحظه نباید از آن غفلت کرد و همکاران متخصص و متعهد من در اداره کل کنترل ترافیک هوایی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران نقشی انکار ناپذیر در حفظ و ارتقای آن دارند.

وزیر راه و شهرسازی ادامه‌داد: کنترلرهای ترافیک هوایی که تقریبا همه جامعه به عنوان همکاران مراقبت پرواز از آنها نام می‌برند و یاد می‌کنند، برای رسیدن به چنین تخصصی راه طولانی و دشوار را طی می‌کنند و من یقین دارم که این حرفه حساس را نه تنها با علم و دانش خویش،بلکه با عشق به حرفه و بالاتر از آن عشق به میهن و مردم کشورشان انجام می‌دهند و لایق بهترین و برترین قدردانی ها هستند.

وی در خاتمه پیام، بیان‌داشت: اینجانب فرا رسیدن ۲۰ اکتبر روز جهانی کنترلرهای مراقبت پرواز را به همه زحمتکشان متخصص و دلسوز در سراسر ایران عزیز تبریک می‌گویم و از خداوند متعال برای شما آرزوی خرسندی و موفقیت دارم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=94484

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.