• امروز : شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳

حماس بازداشت فعالان مقاومت کرانه باختری توسط تشکیلات خودگردان را محکوم کرد

  • کد خبر : 94399
  • 28 مهر 1403 - 19:53
حماس بازداشت فعالان مقاومت کرانه باختری توسط تشکیلات خودگردان را محکوم کرد
جنبش حماس اقدام دستگاه امنیتی تشکیلات خودگردان در زمینه بازداشت فعالان مقاومت و افراد تحت تعقیب از سوی رژیم صهیونیستی در همکاری با طرف اسرائیلی را محکوم کرد و آن را در راستای اهداف رژیم اشغالگر دانست.

به گزارش نبض وطن به نقل از پایگاه مصری الوفد، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس»، با انتشار بیانیه‌ای در این باره بازداشت فعالان مقاومت و افراد تحت تعقیب از سوی رژیم صهیونیستی و محاصره دو فعال تحت تعقیب به نام‌های «بکر العباسی» و «عباده المصری» را محکوم کرد.

جنبش حماس همچنین استفاده از خانواده‌های این دو فعال مقاومت به عنوان سپر انسانی و ابزاری برای تحت فشار قرار دادن آنها جهت وادار کردنشان به تسلیم خودشان به نیروهای امنیتی و سپس بازداشت آنها را به شدت تقبیح کرد.

حماس در بیانیه‌اش تصریح کرد: ادامه این روش ننگین توسط تشکیلات خودگردان و نادیده گرفتن کلیه درخواست‌ها درباره عدم تعرض به فعالان مقاومت و آزادگان فلسطین، زنگ خطری درباره وقوع فتنه داخلی است. این در حالی است ما در شرایط حساس و سرنوشت ساز از تاریخ ملت و مساله فلسطین، بیش از هر زمان دیگری به تلاش برای پرهیز از آن نیازمندیم.

جنبش حماس افزود: این گونه رفتارها که برخلاف ارزش‌های ملت ما هستند، کاملا در راستای اهداف رژیم اشغالگر صهیونیستی و به مثابه پشتیبانی از آن در خودسری، تجاوز و گردنکشی علیه ملت فلسطین است و از همه گروه های فلسطینی می‌خواهیم این رفتارها را محکوم کنند.

مقاومت اسلامی فلسطین در پایان خاطرنشان کرد: جنگ نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در غزه و کرانه باختری و تلاش‌های این رژیم برای تسویه مساله میهنی‌، نیازمند بازنگری کامل تشکیلات خودگردان درباره مواضع سیاسی و امنیتی‌اش و در پیش گرفتن اصول میهنی، آزادی فوری فعالان بازداشتی و ارائه همه امکانات برای دفاع از فلسطینی‌ها و مقابله با تجاوز رژیم صهیونیستی است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=94399

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.