• امروز : شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳
رهبر جنبش انصارالله:

میراث بزرگ رهبران مجاهد، وفاداری به اهداف جهاد است

  • کد خبر : 94087
  • 27 مهر 1403 - 22:29
میراث بزرگ رهبران مجاهد، وفاداری به اهداف جهاد است
رهبر انصارالله یمن میراث بزرگ رهبران مجاهد را وفاداری به اهداف جهاد دانست و بر ادامه حمایت های انصارالله از مقاومت فلسطین تاکید کرد.

به گزارش نبض وطن، «عبد الملک بدر الدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن امروز جمعه درباره شهادت یحیی السنوار، رهبر جنبش حماس سخنانی را ایراد کرد.

الحوثی در ابتدا ضمن ابراز اندوه و تاسف شدید خود از شنیدن خبر شهادت السنوار اظهار کرد: او در راه خدا و در میدان نبرد، دلاوری و شرافت به شهادت رسید، به خانواده بزرگوار ایشان و برادران رزمنده‌مان در جنبش حماس و گردان های القسام و تمامی مجاهدان در فلسطین و ملت آن و امت اسلامی تسلیت می‌گوییم.

او با اشاره به اینکه جانفشانی های ملت مظلوم فلسطین و رزمندگان عزیز آن هرگز از بین نخواهد رفت و خداوند به بندگان مظلوم و مستضعف خود کمک می‌کند، گفت: اگر دشمن اسرائیلی تصور می‌کند که شهادت فرمانده السنوار به فروپاشی جبهه بزرگ جهاد در نوار غزه و در هم شکستن روحیه رزمندگان منجر خواهد شد، دچار توهم شده است.

به گزارش المسیره، رهبر انصارالله در ادامه گفت: جنبش حماس سخاوتمند و متحد است از همان روز اول فرماندهان شهیدی را تقدیم کرد و با شهادت بنیانگذارش و جمعی از برجسته ترین رهبران خود متاثر نشد و پرچم جهاد را زمین نگذاشت و میدان را ترک نکرد و تسلیم نشد.

الحوثی افزود: اینکه دشمن اسرائیلی جنایات خود در ترور رهبران مجاهد را به عنوان دستاوردی ارائه می کند و امید دارد که با آن اهدافش را محقق سازد، درواقع یک توهم و خیال است و این رژیم واقعیت های موجود را نادیده می گیرد.

رهبر انصارالله ادامه داد: میراث بزرگی که رهبران مجاهد برجای گذاشتند، وفاداری و تعهد به جانفشانی ها و اهداف مقدس‌شان و ادامه دادن راه است و این مسوولیت کل امت و تعهد مجاهدان راستین است.

او با تاکید بر اینکه انصارالله در چارچوب مرحله پنجم عملیات های خود به روند رو به فزونی و گسترش عملیات نظامی جهادی خود در دریاها و نیز حملات موشکی و پهپادی به عمق فلسطین اشغالی علیه دشمن صهیونیستی ادامه می‌دهد، گفت: نیرنگ های دشمن هرچه که باشد و عملیات های بمباران و حملات آمریکا به کشور ما هرچقدر هم که باشد، ما هرگز از یاری ملت فلسطین دست نخواهیم کشید، همان‌گونه که از ابتدا به برادران مجاهدمان در فلسطین گفتیم شما تنها نیستید.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=94087

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.