• امروز : پنج شنبه - ۲۶ مهر - ۱۴۰۳

حاجی‌بابایی: برای حل مشکلات شهرداری‌ها باید مشکلات اقتصادی حل شود

  • کد خبر : 93786
  • 26 مهر 1403 - 11:55
حاجی‌بابایی: برای حل مشکلات شهرداری‌ها باید مشکلات اقتصادی حل شود
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای حل مشکلات شهرداری‌ها باید مشکلات اقتصادی حل شود، گفت: یکی از بسترهای رونق اقتصاد کشور در تامین امنیت است .

به گزارش نبض وطن، حمیدرضا حاجی‌بابایی امروز پنجشنبه _بیست وشش مهرماه_ در اجلاس هفتاد و سوم مجمع مشورتی روسای شورای اسلامی کلانشهرها و مراکز استانها در مرکز همایش‌های بین‌المللی و قرآنی همدان با بیان اینکه سرمایه اجتماعی حرف اول را می‌زند، اظهار کرد: آنچه ما را در اقتصاد کمک می‌کند، اقتدار بلند است؛ در آینده سرمایه اجتماعی حرف اول را می‌زند و موشک‌ها وسیله سرمایه اجتماعی هستند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در خصوص بودجه تصریح کرد : سه هزار و ۵۰۰ همت بودجه داریم که یک‌هزار و ۵۰۰ همت از مالیات است و ۳۴۰ همت از فروش نفت و بقیه نیز اوراق است.

وی با اشاره به اینکه  ۴۰۰ همت کسری بودجه داریم، ادامه داد: ۶۴۰ همت باید نفت بفروشیم و ۶۰ همت اموال به طوریکه   در شرایط فعلی ۳۰۰ همت می‌توانیم بفروشیم.

وی افزود : ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده در برنامه ششم توسعه داشتیم و امسال یک درصد اضافه کردیم که آن هم برای بازنشستگان است.

وی با بیان اینکه ارزش افزوده آسیب همیشگی شهرداری‌هاست، تصریح کرد: ۷۵ هزار نفر در این شهر خانه ندارند و راهکار این است ۵۰ هزار قطعه ۲۰۰ متری ایجاد کنید تا بدهید بسازند.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: باید تصمیمات اساسی در حوزه اقتصاد گرفت و طبق تاکید مقام معظم رهبری اقتصاد را به دست مردم دهیم تا تقویت شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=93786

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.