• امروز : پنج شنبه - ۲۶ مهر - ۱۴۰۳

مطالبه رتبه دوم کنکور علوم انسانی از رئیس‌جمهور

  • کد خبر : 93728
  • 26 مهر 1403 - 8:37
مطالبه رتبه دوم کنکور علوم انسانی از رئیس‌جمهور
دارنده رتبه دوم گروه آزمایشی علوم انسانی در کنکور ۱۴۰۳، دغدغه رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه آموزش‌های تئوری در کلاس‌های درس باید به جامعه آورده شود تا دانشجو نگران بازار کار نباشد را دلگرم‌کننده توصیف کرد و گفت: از سخنرانی رئیس جمهور لذت بردم.

به گزارش نبض وطن، ساغر اسفهبدی رتبه دوم کنکور علوم انسانی از مشهد که همراه پدر و مادرش در آیین آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و نودانشجویان با حضور رئیس‌جمهور (شنبه، ۲۱ مهر) حاضر شده بود، گفت: برای اولین بار به دانشگاه تهران رفتم و حال و هوای محیط دانشگاه را از نزدیک دیدم. فضای خوبی داشت و از سخنرانی رئیس‌جمهور و شور و حال دانشجویان هم لذت بردم.

این دانشجوی نو ورود اظهار داشت: آنچه برای من اهمیت دارد این است که بعد از فارغ‌التحصیلی چگونه می‌توانم وارد بازار کار شوم و این موضوع از اکنون فکرم را درگیر کرده است و انتظار داریم دولت، تسهیلات بیشتری در زمینه ایجاد اشتغال دانش‌آموختگان قائل شود.

وی خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور در آیین آغاز سال تحصیلی جدید خطاب به دانشجویان گفت به جای اینکه فقط دروس نظری و تئوری بخوانید، در عمل هم روش را در جامعه گسترش دهید و اصلاح کنید و هم درآمد کسب کنید، دانشجو هم یاد می‌گیرد و مهارت پیدا می‌کند، این سخنان بسیار دلگرم‌کننده بود اما عملیاتی شدن آن مهم است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=93728

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.