• امروز : چهارشنبه - ۱۱ مهر - ۱۴۰۳

وزیر دفاع: ۳ پایگاه نظامی و یک مرکز اطلاعاتی اسرائیل مورد هدف قرار گرفت

  • کد خبر : 91497
  • 11 مهر 1403 - 11:23
وزیر دفاع: ۳ پایگاه نظامی و یک مرکز اطلاعاتی اسرائیل مورد هدف قرار گرفت
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درباره میزان موفقیت عملیات وعده صادق ۲ گفت: موفقیت عملیات بالای ۹۰ درصد بود و این عملیات منطبق بر قوانین بین‌المللی صورت گرفت.

به گزارش نبض وطن، عزیز نصیرزاده در حاشیه نشست امروز _چهارشنبه یازدهم مهر_ هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: درصد موفقیت عملیات وعده صادق ۲ بالای ۹۰ درصد بود. عملیات منطبق بر قوانین بین‌المللی و بر اساس منشور سازمان ملل متحد انجام شد. این عملیات یک اقدام متقابل و کاملاً قانونی بود.

وی افزود: اهداف ما در این عملیات کاملاً نظامی بود و به هیچ عنوان اهداف غیرنظامی را مد نظر نداشتیم و موشک‌های ما به اهداف نظامی اصابت کرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: جایی که رژیم صهیونیستی هواپیما بلند می‌کرد و عملیات انجام می‌داد، مورد اصابت قرار گرفت. سه پایگاه نظامی و یک مرکز اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در این عملیات مورد هدف قرار گرفت. در صورت واکنش رژیم صهیونیستی، به‌طور قطع ما نیز پاسخ لازم را خواهیم داد. در این عملیات از موشک‌های متفاوتی استفاده شد که یکی از انواع این موشک‌ها هایپرسونیک بود.

وی در پاسخ به این پرسش که به کدام کشورها از قبل اطلاع داده بودید، بیان کرد: ما کار خود را انجام دادیم.

وزیر دفاع در پاسخ به این پرسش که چگونه موشک‌ها بسیار سریع‌تر به سرزمین‌های اشغالی رسیدند، گفت: موشک‌ها از نظر فناوری از سطح بالایی برخوردار بودند و قابلیت عبور از سامانه‌های دفاعی دشمن را داشتند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=91497

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.