• امروز : چهارشنبه - ۱۱ مهر - ۱۴۰۳

تبریک حماس درپی حمله موشکی گسترده ایران به اراضی اشغالی

  • کد خبر : 91387
  • 10 مهر 1403 - 21:52
تبریک حماس درپی حمله موشکی گسترده ایران به اراضی اشغالی
جنبش مقاومت اسلامی حماس پاسخ موشکی گسترده ایران به جنایات دشمن صهیونیستی علیه فلسطین و لبنان را تبریک گفت.

به گزارش نبض وطن به نقل از شبکه الجزیره قطر، این جنبش در بیانیه‌ای عنوان کرد که ما در جنبش مقاومت اسلامی حماس حمله موشکی قهرمانانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به مناطق وسیعی از اراضی اشغالی در پاسخ به جنایات پیوسته دشمن صهیونیستی علیه ملت‌های منطقه و برای گرفتن انتقام خون شهدای قهرمان امت از جمله شهید اسماعیل هنیه، شهید سید حسن نصر الله و شهید عباس نیلفروشان را تبریک می‌گوییم.

پیش از این محمد عبدالسلام سخنگوی انصارالله یمن نیز پاسخ گسترده نظامی ایران به اهداف نظامی اسرائیل را تبریک گفته بود.

به گزارش ایرنا، رسانه های رژیم صهیونیستی برآورد کردند که حدود ۲۰۰ موشک از ایران به اسرائیل شلیک شده است.

از سوی دیگر منابع صهیونیستی برآورد کرده اند که حدود یکهزار و ۸۰۰ بار نیز آژیر خطر در سراسر سرزمین های اشغالی به صدا درآمده است.

همچنین خبرنگار نظامی شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ایران موشک های خود را به سمت پایگاه های نظامی شلیک کرد و غیرنظامیان را هدف قرار نداده است.

گفتنی است، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی هدف قرار گرفت.

متن کامل این اطلاعیه بدین شرح است: امت بزرگ اسلامی ملت شریف و شهید پرور ایران لحظاتی قبل و پس از یک دوره خویشتن داری در برابر نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در ترور مجاهد شهید، دکتر اسماعیل هنیه توسط رژیم صهیونیستی و برابر حق کشور در دفاع مشروع از خود برابر منشور ملل متحد و تشدید شرارت های رژیم با حمایت آمریکا در قتل عام لبنان و غزه و به شهادت رساندن مجاهد کبیر، رهبر محور مقاومت و دبیر کل سرافراز حزب الله، سید حسن نصرالله و شهادت فرمانده رشید و مستشار عالی سپاه پاسداران در لبنان، سرلشکر پاسدار سید عباس نیلفروشان، نیروی هوا فضای سپاه با پرتاب ده‌ها موشک بالستیک اهداف مهم نظامی امنیتی را در قلب سرزمین های اشغالی مورد هدف قرارداد که جزئیات آن متعاقبا به استحضار خواهد رسید.

این بیانیه افزود: خاطر نشان می سازد این عملیات با تصویب شورای عالی امنیت ملی و ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح و حمایت و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع صورت گرفته است. اخطار داده می شود چنانچه رژیم صهیونیستی به این عملیات که منطبق بر حقوق قانونی کشور و قوانین بین المللی است واکنش نظامی نشان دهد با حملات کوبنده و ویرانگر بعدی مواجه خواهد شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=91387

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.