• امروز : چهارشنبه - ۱۱ مهر - ۱۴۰۳

وحیدی: موشک‌های رزمندگان در قلب سرزمین اشغالی نشست

  • کد خبر : 91361
  • 10 مهر 1403 - 21:24
وحیدی: موشک‌های رزمندگان در قلب سرزمین اشغالی نشست
وزیر سابق کشور گفت: امروز به چشم دیدیم که موشک‌های رزمندگان در قلب سرزمین اشغالی نشست و از بزرگنمایی های باطل رژیم صهیونیستی جلوگیری کرد.

به گزارش نبض وطن به نقل از ایرنا، سردار احمد وحیدی روز سه شنبه در گفت وگویی اظهار کرد: رزمندگان اسلام نشان دادند قدرت عمل و اراده آن‌ها برای مبارزه با رژیم صهیونیستی قطعی است.

وی افزود: رژیمی که حریم خود را نشناخت و به حریم دفاعی کشور حمله کرد و اسماعیل هنیه و سید حسن نصرالله را شهید و مردم غزه را بمباران کرد و مردم بی گناه لبنان را زیر هجمه قرار داد، بداند این کارها نمی‌تواند جلوی فروپاشی‌اش را بگیرد.

وحیدی خاطر نشان کرد: همه جبهه مقاومت و ایران در دفاع از حریم امنیتی خود آماده‌اند تا در دفاع از ظلم بزرگی که بر مردم منطقه می‌شود، اقدام کنند.

فرمانده پیشین سپاه قدس پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: نشان دادیم که مطالبات مردم ما در پاسخ به رژیم صهیونیستی به وقت خود آماده می‌شود و مردم ما در شادی و شعف اقتداری است که نیروهای مسلح نشان داد.

وحیدی تصریح کرد: در دفاع از منافع خود و مظلومان کوتاه نمی‌آییم و کشورهای دیگر بدانند در گردابی که رژیم صهیونیستی افتاده، نیفتند.

وی ادامه داد: سال‌ها هزینه کردند و انواع پدافندهای هوایی را شکل دادند اما امروز به عینه دیدیم که موشک‌های رزمندگان در قلب سرزمین اشغالی نشست و از بزرگنمایی‌های باطل آنها جلوگیری کرد.

وزیر سابق کشور گفت: اینکه در جایی کسی را شهید کنند هنر نیست هنر آن است که در میدان جنگ و در رودررویی مقابله کنند.

وحیدی افزود: این نشان دهنده هشیاری نیروهای مسلح کشور و آنها باید این اطمینان خاطر را داشته باشند که نیروهای مسلح هر کاری از دستشان بربیاید انجام می‌دهند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=91361

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.