• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳

سخنگوی گردان‌های القسام شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت

  • کد خبر : 90860
  • 07 مهر 1403 - 16:58
سخنگوی گردان‌های القسام شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت
سخنگوی گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس، شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل جنبش حزب‌الله را تسلیت گفت.

به گزارش نبض وطن به نقل از رسانه‌های فلسطین، «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های القسام ضمن عرض تسلیت شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل جنبش حزب‌الله و همراهانش، جانفشانی‌های وی در راه قدس را ستود.

ابوعبیده همچنین مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های سید حسن نصرالله در راه آزادسازی قدس و مسجدالأقصی در طول عمر پربرکت وی را یادآور شد.

جنبش حماس نیز در بیانیه‌ای ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سید حسن‌ نصرالله، تأکید کرد: رژیم صهیونیستی مسئول کامل این جنایت وحشیانه و پیآمدهای خطرناک آن برای امنیت و ثبات منطقه است همچنانکه دولت آمریکا نیز مسئول حمایت سیاسی، دیپلماتیک، نظامی، امنیتی و اطلاعاتی از این رژیم و نیز مسئول سکوت و شانه خالی کردن از توقف تروریسم روزافزون صهیونیستی علیه ملت‌های فلسطین و لبنان است.

حماس همچنین بر همبستگی مطلق خود و ایستادگی در کنار برادران حزب‌الله و مقاومت اسلامی لبنان که در نبرد طوفان الأقصی و دفاع از مسجدالأقصی مشارکت داشتند، تأکید کرد.

حزب‌الله لبنان بعد از ظهر امروز در بیانیه خود اعلام کرد که سید حسن نصرالله در حمله جنایتکارانه عصر جمعه به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسید.

این بیانیه افزود: جناب سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله به یاران شهید بزرگوار و جاویدان خود پیوست که نزدیک به سی سال پیروزی های پیاپی را رهبری کرده و رقم زدند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=90860

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.