• امروز : یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳

توزیع کارت سوخت از سرگرفته شد

  • کد خبر : 89872
  • 01 مهر 1403 - 11:08
توزیع کارت سوخت از سرگرفته شد
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از توزیع مجدد کارت سوخت خبر داد.

به گزارش نبض وطن، کرامت ویس کرمی در خصوص عدم ارائه کارت سوخت توسط شرکت ملی پست اظهار کرد: پست هزینه ارسال کارت‌های سوخت را افزایش داده بود و اعلام کرده است به‌دلیل عدم پرداخت این هزینه کارت‌های سوخت را تحویل نمی‌دهد.

وی افزود: در خصوص قیمت مصوب میان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و شرکت ملی پست اجماع شده است و از روز گذشته مجدد بعد توقف یک‌ماهه توزیع کارت سوخت از سر گرفته شد همچنین تعامل میان دو شرکت پست و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برقرار است.

گفتنی است، از اول شهریور سال جاری تا امروز هیچ‌گونه کارت سوختی به دست متقاضیان بابت اختلاف قیمت میان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و شرکت ملی پست نرسیده است.

لازم به ذکر است؛ سامانه www.epolice.ir پیگیری کارت سوخت را برای تمامی مالکان اتومبیل آسان کرده است. این سامانه با ردیابی کارت وضعیت کارت و اطلاعات لازم در مورد آن را در اختیار مالک قرار می‌دهد. مالک به راحتی می‌تواند وضعیت مرسوله را پیگیری کند.

اگر کارت سوخت به دستتان نرسید، می‌توانید به سایت sokht.police.ir بروید و از آخرین وضعیت مرسوله خود با خبر شوید. از طریق این سایت، می‌توانید کد رهگیری مرسوله خود را ببینید و با مراجعه به سایت کد رهگیری مرسولات پستی ایران newtracking.post.ir اطلاعات بسته خود را ملاحظه کنید.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=89872

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.