• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳

بکارگیری ۱۲۰۰ دستگاه سواری برای سرویس مدارس لنجان

  • کد خبر : 89467
  • 29 شهریور 1403 - 19:21
بکارگیری ۱۲۰۰ دستگاه سواری برای سرویس مدارس لنجان
مدیرعامل سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری لنجان گفت: در سال تحصیلی جدید ۳۰ هزار دانش آموز لنجانی با ۱۲۰۰ دستگاه خودرو سرویس مدارس جابجا می‌شوند.

آیت اله اصلانی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن با بیان اینکه بحث سرویس مدارس از اهمیت ویژه ای برخوردار است، اظهار کرد: سرویس مدرسه از سال‌های گذشته به عنوان یک دغدغه مهم برای والدین در اوایل سال تحصیلی مطرح بوده و بسیاری از اولیای دانش‌آموزان بیشتر از مسایل درسی فرزندان خود دست کم در هفته‌های اول مدرسه، دغدغه سرویس مدارس، وضعیت و نوع خودرو، تعهد و شخصیت راننده و یا هزینه سرویس مدرسه فرزاندان دانش‌آموز خود را دارند.

وی افزود: سعی کردیم که قیمت نرخ کرایه را به گونه‌ای تصویب کنیم که رانندگان تمایل داشته باشند به عنوان سرویس مدارس ثبت نام کنند و هم شهروندان تحت فشار قرار نگیرند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری لنجان تصریح کرد: در راستای استقبال از طرح مهر و بر اساس ثبت نام صورت گرفته حدود هزار و ۲۰۰ دستگاه خودرو سواری در این بخش مورد استفاده قرار خواهد گرفت و خودروها باید ضوابط ابلاغی از جمله معاینه فنی و سایر الزامات خودروهای مجاز را برای سرویس مدارس دارا باشند.

وی با بیان اینکه والدین حتما نسبت به برچسب سرویس مدارس حساسیت ویژه‌ای داشته باشند، ادامه داد: براساس تدابیر اتخاذ شده  ۲۷ شرکت از اول مهر ماه جابجایی ۳۰ هزار نفر دانش‌آموز لنجانی را در سطح شهرستان بر عهده دارند.

اصلانی عنوان کرد: با توجه به درخواست‌های مکرر شهروندان در سال تحصیلی جدید مجوز تاسیس دو شرکت سرویس مدارس  در بخش مرکزی صادر شد.
وی خاطرنشان کرد: همزمان با بازگشایی مدارس اتوبوس‌های حمل و نقل شهری نیز در سطح شهرستان لنجان به سامانه دستگاه‌های بارکد خوان اصفهان کارت مجهز شدند تا دانش‌آموزان برای عبور و مرور با مشکل روبه‌رو نشوند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=89467

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.