• امروز : شنبه - ۹ تیر - ۱۴۰۳

سرلشکرسلامی: انتخابات باید به صحنه غلبه ملت ایران بر دشمنان تبدیل شود

  • کد خبر : 75198
  • 06 تیر 1403 - 18:01
سرلشکرسلامی: انتخابات باید به صحنه غلبه ملت ایران بر دشمنان تبدیل شود
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را زمینه‌ساز تعمیق اقتدار ایران در جهان دانست و گفت: انتخابات باید به صحنه غلبه ملت ایران بر دشمنان تبدیل شود.

به گزارش نبض وطن به نقل از ایرنا، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی روز چهارشنبه در مراسم اختتامیه سومین نمایشگاه دستاوردهای دولت مردمی شهید جمهور با تسلیت اربعین شهدای خدمت، اظهار داشت: در سالروز ترور و سوء قصد به جان رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) هستیم. معظم‌له در چنین روزی افتخار جانبازی یافتند. ایشان امتداد خط نورانیت در دهه‌های سخت انقلاب هستند و از خدا می‌خواهم که ولایت این ابوالفضل انقلاب اسلامی را به ظهور عظمی متصل فرماید.

وی افزود: عمر «دولت خدمت» اگرچه کوتاه بود، اما دستاوردهای بزرگی داشت. شهید رئیسی در ابتدای دولتش، در نقطه حداکثر فشار دشمنان اسلام و ایران بود. دشمنان نظام و انقلاب، ما را در مسیر کرنش و تسلیم قرار داده بودند. رئیسی در سخت‌ترین شرایط سیاسی، اقتصادی و تهاجمات سخت رسانه‌ای برای از بین بردن اعتمادها و باورها دولت را تحویل گرفت.

فرمانده کل سپاه اظهار کرد: دشمنان داخلی انقلاب، ادبیات زور را به زبان فارسی در داخل کشور منتشر می‌کردند. آنان فضا را این‌گونه آلوده کرده بودند که دوره آیت‌الله رئیسی دوران تحریم و تحمیل خواهد بود، پنجره دیپلماسی بر ایران بسته می‌شود، در جهان سیاسی تنها می‌مانَد و انسداد و انقباض سیاسی جامعه ایران را فراخواهد گرفت. آنان چنین القا می‌کردند که سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی و درآمدهای دولت کاهش می‌یابد، خزانه تعطیل، و اقتصاد ایران از اقتصاد جهان منفصل و حقوق‌ها و معیشت مردم دچار بحران می‌شود و تحریم، فروشگاه‌ها را خالی خواهد کرد. آنان می‌گفتند دولت در حل مشکلات انباشته سیاسی و اقتصادی عقب می‌افتد و نمی‌تواند بدون تن دادن به اراده قدرت‌های بزرگ، این مشکلات را حل کند.

وی گفت: این پیام‌ها را واضح منتقل می‌کردند؛ اما آنچه اتفاق افتاد، عکس القائات آنان بود. رئیس جمهور و دولت در فضای تدبیر و سرچشمه حکمت یعنی در امتداد حکمت‌های الهی و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) قرار گرفت. رئیس جمهور منطق رهبر معظم انقلاب اسلامی را معیار حرکتش قرار داد. این منطق چه بود؟ رهبر معظم انقلاب اسلامی از کتاب خدا استمداد گرفت و دیدیم که فشارها و القائات نتوانست به اسلام و ایران ضربه بزند. دولت ایران در مسیر هدایت الهی حرکت کرد و نبرد مبهم و سخت را به سرانجام رساند و اجازه نداد القاء ناامیدی نسبت به نظام اتفاق بیفتد. او در قلب احیای اعتماد به نفس ملی و اقتدار در مقابل سیاست‌های دشمن موفق شد.

سرلشکر سلامی گفت: توکل به خدا و صبر به کمک مقامات کشور آمد و رئیسی با نگاه و تکیه به خداوند منزلت ملت مسلمان ایران را احیا کرد. رئیسی آمد تا پیشرفت را در عین صبر و ایستادگی در برابر دشمنان به سرانجام برساند. چیزی که در دنیای واقعی اتفاق می‌افتد همان چیزی است که در درون انسان اتفاق می‌افتد. او این مفاهیم عالی را در عمل نشان داد. دوران رئیسی یک دوران عظیم و با شکوه بود که همگان را به تعجب واداشت؛ آن هم بدون وابستگی به شرق و غرب.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: بی اعتنایی به فشارهای اقتصادی بزرگ دشمنان و گشایش روابط و ارتباطات سیاسی با کشورهای جهان و منطقه در این سه سال رقم خورد. دوره ایشان فصل شکوفایی روح جهاد و عزت مسلمانان بود.

وی با بیان اینکه فضل چیزی است که دشمنان به آن گواهی می‌دهند و ستایش دشمن، واقعی است، گفت: مرکز افکارسنجی گالوپ می‌گوید که اعتماد مردم ایران به دولت رئیسی افزایش یافت. این موسسه همچنین اعلام کرده که ۶ نفر از هر ۱۰ ایرانی اعتماد به نفسشان به دولت ملی ایران افزایش یافت و ۷۲ درصد از ایرانیان دولت رئیسی را تأیید کردند.

سرلشکر سلامی ادامه داد: دولت رئیسی امتداد اندیشه و جوهره رهبر معظم انقلاب اسلامی و راز موفقیت رئیسی عمل به اندیشه امام خامنه‌ای بود. فضای سیاسی جهان و منطقه غرب آسیا با عملِ دولت رئیسی به این اندیشه، تغییر کرد. رئیسی خط انزوا و تحریم را شکست و سیاست تنش‌زدایی با عربستان و آذربایجان را با موفقیت پیش برد، ۲۲۲ سند همکاری را با کشورهای مختلف امضا کرد و نفوذ منطقه‌ای ایران را گسترش داد. بنیاد دفاع آمریکایی درباره‌اش گفت «چگونه ابراهیم رئیسی نقش ایران در منطقه را تغییر داد؟»

فرمانده کل سپاه اظهار داشت: وقتی مسئولی اهل ایمان باشد و به خدا توکل کند، به میان مردم می‌رود و مثل آنان می‌شود. شبانه‌روز نگران مردم و کشور است و نمی‌خوابد. رئیسی چرت نمی‌زد و پشت میز نمی‌نشست؛ صندلی‌اش خالی بود و دنبال شهرت و محبوبیت نبود. سخنان بنده و این نمایشگاه نمی‌تواند عمق کاری را که رئیسی و دولتش انجام داد، نشان دهد.

وی بیان کرد: با اقتدار پرچم کشورمان را روی اقیانوس‌پیماها و کشتی‌های‌مان برافراشتیم و پهنه اقیانوس‌ها را درنوردیدند؛ هیچ دشمنی نتوانست آن‌ها را متوقف کند. در دوره رئیسی ۳۶۰ طرح عظیم ملی را در قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) در دست اجرا داریم. به عنوان پیمانکار دولت عمل کردیم و اکنون در آستانه افتتاح هستند.

سرلشکر سلامی افزود: چهره امروز ایران چهره یک کشور تحریم‌شده است؟ واردات و صادرات کشور و عبور از تنش‌های آبی و فروش در اوجِ نفتمان را نگاه کنید، شرایط چگونه است؟ او در سه سال کار ۱۰ سال را پیش برد. نمی‌دانم که او این معراج آسمانی را پیش‌بینی کرده بود که عمر کوتاه دولتش را سراسر به خدمت گذراند؟

وی همچنین درباره پاسخ سخت ایران به اقدام خصمانه رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران، گفت: عملیات «وعده صادق» ابتکار رهبر هوشمند کشورمان بود. رئیسی به کمک وزیر خارجه در عملیات وعده صادق درخشیدند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه قدرت‌های غیر الهی هیچ توانی ندارند، عنوان کرد: دشمنان‌مان می‌گفتند حق با شماست؛ اما شدت عمل به خرج ندهید و با آرامش پاسخ دهید.

سرلشکر سلامی در پایان به مبحث انتخابات اشاره کرد و با بیان اینکه امتداد دولت سیزدهم در دولت چهاردهم را خواهانیم، گفت: انتخابات باید به صحنه غلبه ملت ایران بر دشمنان تبدیل شود. حضور مردم در پای صندوق‌های رأی از حساسیت بالایی برای‌مان برخوردار است؛ چون به تعمیق اقتدار ایران در جهان می‌انجامد؛ لذا از آحاد ملت ایران استمداد می‌کنم که برای شکوه ایران به میدان انتخابات بیایند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=75198

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.