• امروز : شنبه - ۱۶ تیر - ۱۴۰۳

قیمت گوشی A15 امروز ۴ تیر

  • کد خبر : 74770
  • 04 تیر 1403 - 12:40
قیمت گوشی A15  امروز ۴ تیر
گوشی A15 نخستین گوشی سطح پایه سامسونگ دارای صفحه نمایش Super AMOLED است که نرخ تازه‌سازی بالایی نیز دارد و بهترین انتخاب برای کسانی است که به گوشی هوشمندی مقرون‌به‌صرفه با مشخصات اولیه قابل قبول نیاز دارند.

به گزارش نبض وطن، سامسونگ گلکسی A15 اوایل سال ۲۰۲۳ عرضه شد. این گوشی با صفحه‌نمایش بزرگ ۶.۵ اینچی، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و سیستم دوربین چهارگانه عرضه شده است. هدف گلکسی A15 ارائه دستگاهی چشمگیر با قیمتی مقرون‌به‌صرفه است.

نسخه ۴G گلکسی A15، نخستین گوشی سطح پایه سامسونگ که دارای صفحه نمایش Super AMOLED است که نرخ تازه‌سازی بالایی نیز دارد. در واقع گوشی A15 بهترین انتخاب برای کسانی است که به گوشی هوشمندی مقرون‌به‌صرفه با مشخصات اولیه قابل قبول نیاز دارند.

گلکسی A15 4G صفحه نمایش امولد با رزولوشن Full HD دارد. میزان روشنایی این صفحه‌نمایش کاملاً کار کردن با آن را زیر نور نیز راحت می‌کند. باتری به کار برده شده درون آن ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و مدت زمان طولانی شارژدهی دارد، همچنین این گوشی مجهز به آخرین نسخه اندروید شده و سه سال به‌روزرسانی آن را دریافت خواهد کرد. تمام این ویژگی‌های برجسته به این محصول ارزش خرید می‌دهد و آن را تبدیل به بهترین انتخاب برای افرادی که بودجه محدودی دارند می‌کند.

قیمت گوشی A15

۱۲۸-۴؛ قیمت از ۸,۲۹۹,۰۰۰ تومان

۱۲۸-۶؛ قیمت از ۹,۴۵۰,۰۰۰ تومان

۲۵۶-۸؛ قیمت از ۱۱,۸۴۹,۰۰۰ تومان

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=74770

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.