• امروز : یکشنبه - ۶ آبان - ۱۴۰۳

لزوم تسهیل امور شهرداری‌ها در حیطه مدیریت استان

  • کد خبر : 95755
  • 06 آبان 1403 - 11:03
لزوم تسهیل امور شهرداری‌ها در حیطه مدیریت استان
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: در حوزه شهرداری‌ها مسائل خاص‌تر است و باید برای شهرداری‌ها به‌عنوان سازمان‌هایی که بین مردم حضور دارند، آنچه که لازم است را تسهیل کنیم؛ ممکن است در طول مسیر ممکن است موانعی ایجاد شود، اما تلاش می‌شود با تمام قوا کارها را پیش ببریم.

به گزارش نبض وطن، علیرضا قاری قرآن صبح امروز _یکشنبه هفتم آبان_ در مراسم تکریم و معارفه معاونان استاندار اصفهان اظهار کرد: فعالیت من در حوزه راه و شهرسازی نزدیکی زیادی به معاون عمرانی استان دارد.

وی افزود: یکی از پروژه‌های شاخص و ویژه‌ای که نظام درگیر آن است، تأمین مسکن است که یکی از وظایف ذاتی نظام بوده و در جلسات مختلف استاندار بر آن تاکید شده است؛ پروژه‌های مسکن در کل کشور وضعیت خاصی دارد و در دولت جدید یکی از پروژه‌های مهم در کنار مباحث دیگر نظام همچون مباحث آب و فرونشست خواهد بود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به اولویت‌های استاندار جدید اصفهان تاکید کرد: چالش‌های زیادی در حوزه‌های مختلف زیرساخت‌ها وجود دارد؛ یکی از شاخص‌ها در پیشبرد روند کارها، مربوط به گرفتن مجوزها است که این موضوع در برخی استان‌ها بالای ۱۰ برابر انرژی می‌برد.

قاری قرآن با تاکید بر اینکه برای تسهیل همه امور در این دوره باید راه حل پیدا کنیم که شاید یکی از راه‌های آن همین وفاق و همدلی است، گفت: در حوزه شهرداری‌ها مسائل خاص‌تر است و باید برای شهرداری‌ها به‌عنوان سازمان‌هایی که در بین مردم حضور دارند، آنچه که لازم است را تسهیل کنیم؛ ممکن است در طول مسیر موانعی ایجاد شود، اما تلاش می‌شود با تمام قوا کارها را به پیش ببریم.

وی با اشاره به پروژه‌های انتقال آب به استان گفت: این پروژه‌ها یکی از نادرترین پروژه‌ها است که هر یک ثانیه که زودتر به سرانجام برسد همه را خوشحال‌تر خواهند کرد و انتصاب ما توفیقی است تا در این مسیر توشه‌ای برای خود داشته باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=95755

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.