• امروز : یکشنبه - ۶ آبان - ۱۴۰۳

رام‌الله تجاوز رژیم صهیونیستی به ایران را محکوم کرد

  • کد خبر : 95745
  • 06 آبان 1403 - 10:13
رام‌الله تجاوز رژیم صهیونیستی به ایران را محکوم کرد
تشکیلات خودگردان فلسطین حمله رژیم صهیونیستی به ایران را محکوم کرد.

به گزارش نبض وطن، دولت وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطین حمله رژیم صهیونیستی به ایران را محکوم و بر موضع ثابت خود درباره مخالفت با ادامه تشدید تنش در منطقه تأکید کرد.

طبق گزارش خبرگزاری فلسطینی «وفا»، تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد: حمله اسرائیل نقض قوانین و عرف بین‌المللی است. جامعه بین‌المللی و طرف‌های تأثیرگذار و کارآمد باید به نقش و مسؤولیت‌های خود برای توقف این تنش عمل کنند.

رام الله تأکید کرد:‌ ما خواهان اتخاذ اقدامات فوری برای توقف تجاوز اسرائیل علیه نوار غزه، کرانه باختری، قدس و لبنان به عنوان نخستین گام برای توقف تنش در منطقه است.

قرارگاه پدافند هوایی ایران شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: با وجود هشدارهای قبلی مسؤولین جمهوری اسلامی به رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی مبنی بر پرهیز از هرگونه اقدام ماجراجویانه، این رژیم جعلی بامداد شنبه در اقدامی تنش‌زا، نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داد که ضمن رهگیری و مقابله موفق توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با این اقدام تجاوزکارانه، آسیب‌های محدودی به برخی از نقاط وارد شد که ابعاد این حادثه در دست بررسی است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=95745

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.