• امروز : یکشنبه - ۶ آبان - ۱۴۰۳

حمله تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به ایران در گفت وگوی تلفنی آستین با گالانت بررسی شد

  • کد خبر : 95692
  • 06 آبان 1403 - 7:49
حمله تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به ایران در گفت وگوی تلفنی آستین با گالانت بررسی شد
لوید آستین وزیر دفاع آمریکا در گفت وگوی تلفنی با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضمن بررسی حمله تجاوزکارانه این رژیم به ایران گفت که این حمله باید پایان حملات متقابل دو طرف باشد.

به گزارش  نبض وطن به نقل از سی‌ان‌ان، آستین در جریان این تماس تلفنی با یوآو گالانت با نادیده گرفتن تجاوز رژیم صهیونیستی علیه ایران مدعی شد که ایران نباید پاسخ اسرائیل را بدهد.

وزیر دفاع آمریکا در ادامه این تماس تلفنی با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره فرصت‌هایی که در حال حاضر برای استفاده از دیپلماسی برای کاهش تنش‌ها در منطقه وجود دارد گفت وگو و تبادل نظر کرده است.

آستین در این گفت وگوی تلفنی همچنین اظهار امیدواری کرده است که اکنون با استفاده از ابزار دیپلماسی می‌توان با برقراری آتش‌بس در غزه، اسرا را آزاد کرد و همچنین با دست یافتن به یک توافق در لبنان، این امکان را برای غیرنظامیان در هر دو سوی خط آبی فراهم کرد تا سالم به خانه‌های خود بازگردند.

وزیر دفاع آمریکا در ادامه این گفت وگوی تلفنی تاکید کرده است که ایالات متحده برای دفاع از نیروهای خود، تاسیسات و شرکای آمریکا در منطقه کاملا آماده است و مصمم است که مانع از سوء استفاده هر بازیگری از تنش یا گسترش درگیری‌ها در منطقه شود.

آستین همچنین از استقرار یک سامانه ضدموشکی تاد در سرزمین‌های اشغالی به عنوان مصداقی از تعهد ایالات متحده نسبت به امنیت اسرائیل یاد کرده و گفته است که واشنگتن برای جلوگیری از پاسخ احتمالی ایران به اسرائیل یک سامانه دیگر تاد را نیز مستقر خواهد کرد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=95692

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.