• امروز : یکشنبه - ۶ آبان - ۱۴۰۳
معاون اول رئیس جمهور؛

متناسب با شیطنت متجاوز، در زمان و شرایط مقتضی پاسخ خواهیم داد

  • کد خبر : 95627
  • 05 آبان 1403 - 22:06
متناسب با شیطنت متجاوز، در زمان و شرایط مقتضی پاسخ خواهیم داد
معاون اول رئیس جمهور درباره تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک ایران با تاکید بر اینکه تجاوز با هر معیار و شاخصی محکوم است و متجاوز باید منتظر پاسخ باشد، افزود: متناسب با شیطنت متجاوز در زمان و شرایط مقتضی پاسخ خواهیم داد.

به گزارش نبض وطن، محمد رضا عارف شنبه شب _پنجم آبان _ با حضور در دفتر حماس در تهران و تسلیت شهادت شهید یحیی سنوار، با تاکید بر اینکه آزادی قدس شریف راهبرد اصلی جمهوری اسلامی ایران است، افزود: عملیات های جبهه مقاومت در غزه و حزب الله در لبنان پس از شهادت رهبران جبهه مقاومت مصمم تر، منسجم تر و بانشاط تر از گذشته علیه دشمن صهیونی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه مسیر حق و درست مردم فلسطین و جنبش های مقاومت قطعا با پیروزی همراه خواهد بود، تصریح کرد: دل های مردم ایران همواره با مردم و آرمان های فلسطین است.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به روحیه آزادمنشانه و با عزت شهید یحیی سنوار گفت: در روحیه و اراده این فرمانده و شخصیت مجاهد و بزرگ چه در دوران اسارت و پس از آزادی از بند رژیم صهیونسیتی ذره ای خلل وارد نشد و همواره تا آخرین لحظه پای آرمان های مردم فلسطین ایستادگی کرد و به شهادت رسید.

عارف همچنین در ادامه در دفتر حزب الله در تهران حضور یافت و در دیدار با نماینده حزب الله در تهران با تسلیت شهادت سید هاشم صفی الدین با بیان اینکه جبهه مقاومت در برابر خوی وحشیانه و تجاوزکارانه رژیم غاصب صهیونیستی به خوبی درخشیده است، تاکید کرد: با شهادت رهبران بزرگ همچون سید حسن نصرالله، سید هاشم صفی الدین، اسماعیل هنیه و یحیی سنوار، نهضت مقاومت مصمم تر از گذشته به راه خود ادامه داده است و با توجه به وعده الهی و آیات قرآن کریم قطعا باطل نابودشدنی است و خون پاک این عزیزان به نسل های آینده انگیزه می دهد.

وی در حاشیه این دیدارها در جمع خبرنگاران با قدردانی از حضور معنی دار مجاهدین فلسطینی و لبنانی در مقابل رژیم آدم کش، کودک کش، غاصب و ظالم صهیونیستی گفت: هیچ واژه ای در شان و در برابر جنایات این رژیم مجعول نمی شناسیم و این جنایات با پشتیبانی استکبار جهانی انجام می شود.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به همراهی مردم در کنار نهضت فلسطین و مقاومت مردم غزه و لبنان علیرغم فشارها و هزینه‌های معنوی در طول یک سال گذشته افزود: مجاهدان مقاومت بدلیل حق بودن مصمم تر در مقابله با این رژیم غاصب هستند که ۷۵ سال است سرزمین مردم مظلوم فلسطین را اشغال کرده است و مدعی است که صاحبان اصلی نباید در فلسطین زندگی کنند و این نگاه باطل نابودشدنی و آزادی قدس در آینده نزدیک اتفاق خواهد افتاد.

عارف در پاسخ به سوالی درباره تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک ایران تاکید کرد: پس از این حمله متجاوزانه شهرهای کشور آرام تر و حضور مردم در خیابان ها نسبت روزهای گذشته پررنگ تر بود و این نشان می دهد مسیری که مردم انتخاب کردند، درست و مناسب است.

معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه تجاوز با هر معیار و شاخصی محکوم است و متجاوز باید منتظر پاسخ باشد، تصریح کرد: متناسب با شیطنت متجاوز در زمان و شرایط مقتضی پاسخ خواهیم داد و این حرکت مذبوحانه علیرغم همه شعارهایی که میدادند و ضرب العجل تعیین می‌کردند برای رفع تکلیف انجام شد.
عارف:‌ متناسب با شیطنت متجاوز در زمان و شرایط مقتضی پاسخ خواهیم داد

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=95627

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.