• امروز : جمعه - ۴ آبان - ۱۴۰۳
امام جمعه زرین شهر مطرح کرد:

ضرورت تدوین چشم انداز توسعه و پیشرفت در لنجان

  • کد خبر : 95307
  • 04 آبان 1403 - 13:40
ضرورت تدوین چشم انداز توسعه و پیشرفت در لنجان
امام جمعه زرین شهر گفت: شناخت تمامی ظرفیت و پتانسیل های شهرستان اقدام خوبی بوده است که توسط نماینده مردم لنجان شناسایی شده اما آنچه در این مسیر مهم است این بوده که این چشم انداز پیشرفت و توسعه شهرستان را در همه ابعاد رقم بزند .

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حجت الاسلام مهدی آقایی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه زرین شهر با اشاره به ضرورت تدوین به چشم انداز توسعه و پیشرفت در شهرستان لنجان اظهار کرد:  شهرستان لنجان برای پیشرفت، توسعه و آبادانی نیاز اساسی به یک چشم انداز دارد که مسیر حرکتی کل مجموعه مدیران و شهروندان را برای تحقق این مهم  برای سال‌های پیش رو رقم بزند .

وی افزود: نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی برای تحقق این مهم اقداماتی را انجام داده‌اند که جای تشکر دارد.

امام جمعه زربن شهر تصریح کرد: شناخت تمامی ظرفیت و پتانسیل های شهرستان اقدام خوبی بوده است که توسط نماینده مردم لنجان شناسایی شده اما آنچه در این مسیر مهم است این بوده که این چشم انداز پیشرفت و توسعه شهرستان را در همه ابعاد رقم بزند .

وی ادامه داد: اگر این چشم انداز تدوین شود هیچ مدیری در شهرستان لنجان دچار روز مرگی نخواهد شد و از اول حضور خود می‌داند برنامه حرکتی مجموعه تحت مسئولیت او چیست .

آقایی با اشاره به پویش ایران همدل اضافه کرد: حمایت از جبهه مقاومت ضمن اینکه طبق آیات و روایات یک کار گرانقدر اخروی است، دارای ثواب الهی بوده و باعت تقویت این جبهه و شکست دشمنان خواهد بود .

وی عنوان کرد: در شرایطی که دشمنان با استفاده از رسانه‌های خود به دنبال تضعیف روحیه جبهه مقاومت در خط مقدم مبارزه با ظلم و ظالم است همراهی و سخاوت‌مندی ملت ایران در حمایت از جبهه مقاومت  آثار امید بخشی را برای این جبهه در میدان عمل خواهد داشت.

خطیب نمازجمعه زرین شهر خاطرنشان کرد: زنان فهیم و سخاوت مند ایران در پویش ایران همدل خوش درخشیدند و با اهدا طلاهای خود روحیه امید و نشاط را در جبهه مقاومت دوچندان کردند، بانوان شهرستان لنجان نیز تا کنون قدم‌های خوبی برای پیوستن به این پویش انجام دادند که ضمن تشکر و قطعا با این کمک‌ها  برگ زرین دیگری به مجموعه افتخارات شهرستان اضافه خواهد شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=95307

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.