• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳

پزشکیان: در تلاش هستیم تا به حرف‌هایی که زده‌ایم عمل کنیم

  • کد خبر : 94850
  • 01 آبان 1403 - 10:58
پزشکیان: در تلاش هستیم تا به حرف‌هایی که زده‌ایم عمل کنیم
رئیس‌جمهور گفت:در خصوص رفع فیلترینگ نیز وزیر ارتباطات، اطلاعات را جمع‌آوری کرده است و این هفته در نشست سران گزارش آن را داد. قرار شد هم مجلس و هم قوه قضائیه و وزارت ارتباطات جمع‌بندی داشته باشند و مراحل طی شود.

به گزارش نبض وطن، مسعود پزشکیان صبح امروز _سه‌شنبه یکم آبان_ در حاشیه تقدیم بودجه ۱۴۰۴ به مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در پاسخ به این پرسش که آیا شما همچنان به وعده‌هایی از جمله موضوع رفع فیلترینگ که به مردم دادید، پایبند هستید؟، اظهار کرد: ما تا آخر پای حرف‌هایی که زده‌ایم، هستیم و به وعده‌های خود پایبندیم.

وی افزود: به‌طور قطع در تلاش هستیم تا به حرف‌هایی که زده‌ایم عمل کنیم. در خصوص رفع فیلترینگ نیز وزیر ارتباطات، اطلاعات را جمع‌آوری کرده است و این هفته در نشست سران گزارش آن را داد. قرار شد هم مجلس و هم قوه قضائیه و وزارت ارتباطات جمع‌بندی داشته باشند و مراحل طی شود.

رئیس‌جمهور در ادامه بیان کرد: موضوع کاملاً کارشناسی است. روندی که اکنون طی شده است به نفع مملکت نیست و باید برگردد. در حال تفاهم هستیم که باهم با یک زبان و نگاه مشترک پیش برویم که اختلاف و سو تفاهم پیش نیاید.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای مردمی که منتظر رفع فیلترینگ هستند، این اتفاق خواهد افتاد یا خیر، تاکید کرد: بله، در حال کار کردن روی این موضوع هستیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=94850

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.