• امروز : دوشنبه - ۳۰ مهر - ۱۴۰۳
رئیس کنگره آمریکا؛

با نتانیاهو درباره افشای اسناد محرمانه گفت وگو کردم

  • کد خبر : 94531
  • 30 مهر 1403 - 0:58
با نتانیاهو درباره افشای اسناد محرمانه گفت وگو کردم
مایک جانسون رئیس کنگره آمریکا در اظهاراتی گفت که با بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره افشای اسناد محرمانه درباره طرح‌های این رژیم برای حمله به جمهوری اسلامی ایران گفت وگو کرده و به وی اطلاع داده که تحقیقات درباره این موضوع در جریان است.

به گزارش نبض وطن، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا عصر یکشنبه (به وقت محلی) در گفت وگو با شبکه سی‌ان‌ان افزود: افشای اسناد محرمانه اطلاعاتی ایالات متحده در مورد جزئیات طرح‌های (رژیم) اسرائیل علیه ایران بسیار نگران‌کننده است.

جانسون در ادامه با اشاره به اینکه در یک تماس تلفنی با نتانیاهو درباره این موضوع با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت وگو کرده است، اظهار کرد: به نتانیاهو اطلاع دادم که تحقیقات درباره افشای این اطلاعات در جریان است و من توضیحاتی در مورد این تحقیقات دریافت خواهم کرد.

وی در ادامه این گفت وگو با شبکه سی‌ان‌ان تاکید کرد: برخی اتهامات جدی در خصوص افشای این اطلاعات مطرح می‌شود و ما از نزدیک این مساله را دنبال می‌کنیم.

به گزارش ایرنا، یک نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی در اظهاراتی با ابراز تردید درباره اسناد منتشر شده از تصمیم رژیم صهیونیستی برای حمله به جمهوری اسلامی ایران، گفت که این اقدام (درز اسناد) توسط مقامات بلندپایه صورت گرفته است.

تالی گوتلیب نماینده کنست از حزب لیکود در اظهاراتی در این باره افزود: افشای اسناد مربوط به حمله اسرائیل به ایران تصادفی نیست.

وی تاکید کرد: یک مقام رده پائین نمی‌تواند تنها کسی باشد که اسناد حمله به ایران را افشا کرده است.

گوتلیب ادعا کرد: افشای اسناد به عمد و برای جلوگیری از حمله اسرائیل به ایران انجام شده است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=94531

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.