• امروز : شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳

جمالی‌نژاد: تا پای جان برای حل مسائل اصفهان مجاهدانه تلاش می کنیم

  • کد خبر : 94377
  • 28 مهر 1403 - 18:40
جمالی‌نژاد: تا پای جان برای حل مسائل اصفهان مجاهدانه تلاش می کنیم
استاندار اصفهان گفت: هنگامی که از کار مهمی فارغ می‌شویم به کار مهم دیگر مشغول می‌شویم و قول می‌دهم تا پای جان برای حل مسائل استان مجاهدانه تلاش کنم.

مهدی جمالی نژاد شنبه بیست و هشتم مهرماه، در آیین تکریم و معارفه استاندار اصفهان ضمن قدردانی از دولت چهاردهم و حمایت‌های مسوولین و مردم اصفهان، اظهار کرد:  از حمایت‌های مردم اصفهان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نیز جریان‌های مختلف سیاسی با سلایق و ذائقه‌های مختلف سپاسگزارم، برای من ارزشمند است که همه برای توسعه و آبادانی اصفهان هم قسم شویم.

وی در خصوص رویکردهای خود به عنوان استاندار اصفهان، افزود: مسئله محوری، مشارکت مردمی و پیگیری تا رسیدن به نتیجه سه رویکرد نماینده دولت در اصفهان است.

استاندار اصفهان تصریح کرد: تنها در مسائل امروز متوقف نمی‌شویم و با نگاهی جامع به آینده نیز می‌اندیشیم، همچنین مشارکت جویی را نیز سرلوحه کار خود قرار می‌دهیم زیرا هیچ مشکلی بدون حضور مردم قابل حل نیست.

جمالی نژاد بار دیگر بر هم قسم شدن همه مسئولان و موثرین استان تاکید کرد و ادامه داد: هیچ مسئله‌ای بدون حضور و مشارکت واقعی همه مردم حل نخواهد شد از این رو باید همه با هم برای مسائل استان هم قسم شویم و در این مسیر مداومت و پیگیری را نیز فراموش نخواهیم کرد و اسیر گزارش‌های بی ثمر نمی‌شویم.

وی با اشاره به اینکه کارها را تا حصول نتیجه دنبال می‌کنیم و میانه راه جا نمی‌زنیم عنوان کرد: حتی اگر یک موضوع و چالش استان رفع شد در همان نقطه متوقف نمی‌شویم.

وی خاطرنشان کرد: تیم مدیریتی ما باید عالمانه حرکت و خود را مستمر نقد کند و این رویکرد را در سال‌های گذشته همواره رعایت کرده‌ایم.

استاندار اصفهان تاکید کرد: نه از حقوق خود کوتاه می‌آییم و نه به حقوق دیگران تعرض می‌کنیم، نه اجازه می‌دهیم به اصفهان ظلم شود و نه به سایر استان‌ها و مردم کشور ظلم می‌کنیم و به اختلافات فرصت سوز درون و برون استانی پشت می‌کنیم و بر مدار وفاق ملی حرکت خواهیم کرد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=94377

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.