• امروز : شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳

وزیر کشور:قول می‌دهیم در دولت چهاردهم پیگیر موضوع آب این استان باشیم

  • کد خبر : 94367
  • 28 مهر 1403 - 17:26
وزیر کشور:قول می‌دهیم در دولت چهاردهم پیگیر موضوع آب این استان باشیم
وزیر کشور گفت: در انتخاب استانداران، نگاه نخست ما به گرایش‌ سیاسی آنها نیست بلکه رفع مشکلات مردم بویژه چالش‌های معیشتی و اقتصادی، اولویت دارد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، اسکند مومنی امروز شنبه_بیست و هشتم مهر ماه_ در آیین تودیع و معارفه استاندار اصفهان، اظهار کرد: به شهدای مقاومت درود می‌فرستیم و گرامی ‌می‌داریم یاد شهید سنوار را که در راه فلسطین به شهادت رسیدند. در برابر ۲۴ هزار شهید استان اصفهان سر تعظیم فرود می‌آوریم.

وی افزود:رییس جمهور بر این باورند که با یک تفکر و گروه نمی‌توان کشور را اداره کرد زیرا ایران برای همه است و همگان بایستی دست به دست هم بدهند تا در پرتو وفاق ملی، کشور را بسازیم.

وزیرکشور با بیان اینکه در انتخاب استانداران، نگاه نخست ما به گرایش‌ سیاسی آنها نیست، تصریح کرد: ما هم براساس رهنمودهای ایشان در انتخاب استانداران به همین شکل عمل می‌کنیم و مهم‌ترین شاخص‌ها کارآمدی و مردم‌محوری است که با تشکیل کمیته انتخاب استانداران مورد بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: پیشنهادهای زیادی برای انتخاب استاندار داده می‌شد و هیچ دخالتی در کار نبود. تمام این پیشنهادات بررسی و اصلح‌ترین گزینه به رئیس جمهوری معرفی شد که مورد موافقت قرار گرفت و برای اصفهان جمالی‌نژاد رتبه اول را آورد و در جلسه هیئت دولت با رای اجماعی کابینه، ایشان به‌عنوان استاندار اصفهان منصوب شد.

مومنی اضافه کرد: جمالی نژاد استاندار جدید اصفهان همه مراحل مدیریتی را با پشتوانه دانش، تلاش و تجربه خود طی کرده است از این رو برای استان اصفهان آزمون و خطا نکردیم و فردی با تجربه و متخصص را بعنوان استاندار این استان برگزیدیم.

وی ادامه داد: یکی از بزرگ‌ترین مشکلات اصفهان کم‌آبی است و مشکل فرونشست هم ناشی از عدم مدیریت صحیح آب است و باید گفت قطعا نمی‌توانیم به گذشته برگردیم و آن را تغییر دهیم، اما از امروز می‌توانیم آینده و مسیر را تغییر دهیم.

وزیر کشور عنوان کرد: اصفهان برای اصفهان نیست بلکه برای همه ایران است و قول می‌دهیم تا در دولت چهاردهم پیگیر موضوع آب این استان باشیم .

وی خاطرنشان کرد:  مشکلات زیست محیطی هم به آب‌ برمی‌گردد و خشک شدن تالاب گاوخونی از دیگر علل است. مردم اصفهان روزهای زیادی را با آلودگی هوا سر می‌کنند که باید برای بهبود این شرایط تلاش کنیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=94367

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.