• امروز : شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳

آیت الله لاریجانی: شهادت فرماندهان مقاومت، خدشه‌ای به ایمان و اراده ملت فلسطین وارد نخواهد ساخت

  • کد خبر : 94203
  • 28 مهر 1403 - 10:09
آیت الله لاریجانی: شهادت فرماندهان مقاومت، خدشه‌ای به ایمان و اراده ملت فلسطین وارد نخواهد ساخت
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی ضمن تسلیت شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس، اظهار داشت: شهادت فرماندهان دلاور جبهه مقاومت، خدشه‌ای به ایمان و اراده ملت مظلوم فلسطین وارد نخواهد ساخت.

به گزارش نبض وطن، آیت الله صادق آملی لاریجانی روز شنبه در پیامی ضمن تسلیت شهید سنوار بیان کرد: شهادت مجاهد قهرمان یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس را به ملت قهرمان فلسطین، امت اسلامی وبویژه رزمندگان جبهه مقاومت تسلیت می‌گویم.

وی تصریح کرد: رژیم پلید و جنایتکار صهیونی که دستش به خون هزاران مظلوم فلسطینی آلوده است و در جنایت و ددمنشی روی سفاکان تاریخ را سفید کرده، در این خیال است که با قتل و ترور و اتکا به حمایت‌های همه‌جانبه دولتهای غربی بویژه شیطان بزرگ و با حذف دلاور مردان مقاومت، به مقاصد پلید خود دست یابد، که البته خیال باطلی است. شهادت فرماندهان دلاور جبهه مقاومت، خدشه‌ای به ایمان و اراده ملت مظلوم فلسطین وارد نخواهد ساخت و انان را در ادامه راه شهدای مقاومت ثابت قدم تر خواهد نمود.

آیت‌الله آملی لاریجانی بیان داشت: ضمن آرزوی علو درجات برای این شهید بزرگوار و همه شهدای جبهه مقاومت، امیدواریم وعده قطعی الهی در نصرت مجاهدان راه حق، هرچه زودتر محقق شود و ما شاهد نابودی رژیم صهیونی در منطقه باشیم بمنه و کرمه.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=94203

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.