• امروز : شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳

اعضای جدید شورای عالی هلال‌احمر مشخص شدند

  • کد خبر : 94082
  • 27 مهر 1403 - 22:07
اعضای جدید شورای عالی هلال‌احمر مشخص شدند
ششمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر امروز و پس از پایان رای گیری و انتخاب برگزیدگان در فرآیند یک انتخابات به ایستگاه پایانی رسید و اعضای جدید شورای عالی و بازرسان دوره ششم مجامع هلال‌احمر، مشخص شدند.

به گزارش نبض وطن به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، انتخابات مجامع هلال احمر در سه مرحله شهرستانی، هیأت مدیره استان‌ها و مجمع کشوری در میان اعضاء و داوطلبان برگزار می‌شود که در نهایت منتخبین به شورای عالی جمعیت هلال احمر راه پیدا می‌کنند.

از آبان ماه ۱۴۰۲ روند ششمین دوره انتخابات شروع شد و در مرحله دوم در نهایت مجموعا ۱۱۸ نفر از ۳۱ استان در مجمع عمومی جمعیت هلال احمر عضو شدند، امروز ۲۷ مهر ماه مرحله سوم و انتخابات اعضای شورای عالی و بازرسان برگزار شد.

در مرحله سوم ششمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر که امروز آغاز شد،  ۱۱۸ عضو مجمع استانی برای انتخاب اعضای شورای عالی و بازرسان در مجتمع نشاط در تهران گرد هم آمدند.

در فرآیند انتخابات اعضای شورای عالی، با رای اعضای ششمین مجمع عمومی جمعیت هلال‌احمر؛ ۷ نفر عضو شورا، سه عضو علی‌البدل شورا، ۲ نفر بازرس و یک نفر عضو علی‌البدل بازرس انتخاب شدند.

اسامی‌برگزیدگان به شرح زیر است:

اعضای اصلی شورای عالی

حمیدرضا شهبازی

سجاد غلامی

ابراهیم محبی

حمید عزیزی

محمدرضا نوروزی

اسلامی فارسانی

حمید ملانوری شمسی

اعضای علی البدل شورای عالی:

محمدرضا رضایی کوچی

احمد انارکی

حافظه شیخ الاسلامی

۲ بازرس:

داوود ویژه

منصوره مکارم

یک عضو علی البدل بازرس: بردیان کرامتی

گفتنی است؛ شورای عالی وظیفه تدوین سیاست‌های کلان و پیشنهاد آن به مجمع عمومی، تنظیم برنامه و بودجه و ترازنامه سالانه جمعیت و ارائه آن به مجمع عمومی، تدوین راهکارهای لازم جهت اجرای مصوبات مجمع عمومی، تصویب آئین‌نامه‌های داخلی شورای عالی و آئین‌نامه‌های مالی، محاسباتی،‌ معاملاتی و استخدامی و ضوابط ساختار تشکیلاتی و پست‌های سازمانی جمعیت، معرفی دو نفر مدیر مدبر شایسته از افراد واجد شرایط به رئیس جمهور جهت‌ انتخاب یکی از آنها به عنوان رئیس جمعیت به مدت چهار سال و  بررسی و تصویب پیشنهادات رئیس جمعیت را بر عهده دارد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=94082

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.