• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
امام جمعه زرین شهر:

شهادت فرماندهان جبهه مقاومت شکست قطعی استکبار را رقم می‌زند

  • کد خبر : 93987
  • 27 مهر 1403 - 13:57
شهادت فرماندهان جبهه مقاومت شکست قطعی استکبار را رقم می‌زند
امام جمعه زرین شهر گفت: شهادت فرماندهان جبهه مقاومت ، ره آوردی جز تقویت و اقتدار برای مقاومت و شکست قطعی استکبار ندارد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حجت الاسلام مهدی آقایی در خطبه‌‍‌های عبادی سیاسی نماز جمعه زرین شهر با اشاره تهدیدات و جنگ رسانه‌ای علیه ایران اظهار کرد: رژیم صهیونیستی نه می‌تواند و نه جرات دارد علیه ایران اسلامی اقدامی کند چراکه به خوبی می‌داند ایران مقتدر در برابر مردم و تمامیت ارضی خود با هیچ کس شوخی ندارد.

وی افزود: اسرائیل با استفاده از رسانه‌‌های خود هر بار ایران را تهدید به حمله می‌کند و حرف از حمله به برخی نقاط کشور را مطرح می‌کند اما خود آنها هم خوب می‌دانند که نمی‌توانند کاری کنند و باید توجه داشت آمریکا هم با توجه به نزدیکی انتخابات، اسرائیل را از اقدام جنون آمیر  حمله به ایران پرهیز داشته است.

امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: دشمن به خوبی می‌داند جمعه نصر و وعده صادق ۲ تنها گوشه‌ای از اقتدار و شجاعت ایران اسلامی است.

وی در رابطه با شهادت یحی سنوار  گفت: رژیم آدم کش و وحشی صهیونیستی یکبار دیگر فرماندهی شجاع از جبهه مقاومت مردم غزه را به شهادت رساند.

آقایی اضافه کرد: این رژیم مدتی است دست به ترور شخصیتی شهید سنوار زده بود و در بوق‌های رسانه‌ی خود بارها مطرح کرده بودند که این شهید بزرگوار اسرای اسرائیلی را سپر جان خود قرار داد و پشت سر آنها مخفی شده است یا مردم بی گناه را سپر جان خود کرده است.

وی عنوان کرد: اما از آنجا که عزت واقعی دست خداوند متعال است به دست خود رژیم سفاک صهیونیستی این دروغ پراکنی‌ها به یکباره تبدیل به نطقه قوت جبهه مقاومت تبدیل شد و اسرائیل تصویر مجاهدت او را ناخواسته در فضای مجازی پخش کرد و دنیا شاهد مجاهدت مظلومانه و خالصانه این شهید در خط مقدم جبهه‌ها بود .

امام جمعه زرین شهر خاطرنشان کرد: بعد از پخش ناخواسته لحظه قبل شهادت که نشان از شجاعت و روحیه شهادت طلبی شهید سنوار داشت آنها نتوانست جلوی شکست رسانه‌های خود را بگیرند .

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=93987

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.