• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳

بلینکن: سنوار با پیشنهادهای آتش بس و پایان دادن به جنگ غزه مخالفت کرده بود

  • کد خبر : 93890
  • 27 مهر 1403 - 0:23
بلینکن: سنوار با پیشنهادهای آتش بس و پایان دادن به جنگ غزه مخالفت کرده بود
«آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا به دنبال ادعای رژیم اسرائیل مبنی بر ترور«یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس بدون اشاره به کارشکنی ها و جنگ طلبی تل آویو ادعا کرد که سنوار با پیشنهادهای آتش بس و پایان دادن به جنگ غزه مخالفت کرده بود.

به گزارش نبض وطن، آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی در پی ادعای رژیم اسرائیل مبنی بر ترور یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی حماس همچون دیگر مقامات آمریکایی با حمایت از اسرائیل و اقدامات تروریستی او، ادعا کرد که با ترور سنوار، جهان جای بهتری است.

وزیر خارجه دولت بایدن بار دیگر با تکرار حمایت همه جانبه آمریکا از رژیم اشغالگر قدس مدعی شد: ایالات متحده در کنار اسرائیل می ایستد و مسولان عملیات هفتم اکتبر ۲۰۲۳ را پاسخگو و تضمین می کند که چنین حمله ای هرگز تکرار نخواهد شد.

بلینکن همچنین در حالیکه اسرائیل واشنگتن در روزهای آینده تلاش‌های خود را برای پایان دادن به جنگ غزه پس از شهادت سنوار در غزه مضاعف خواهد کرد.

بلینکن با تکرار ادعای دیرینه آمریکا مبنی بر اینکه تلاش ها برای دستیابی به توافق آتش بس به دلیل مخالفت حماس و سنوار شکست خورده است، مدعی شد: «سنوار در ماه‌های گذشته در موارد متعددی با تلاش‌های آمریکا و شرکای آن برای پایان دادن به این جنگ به شکلی که گروگان‌ها را آزاد کند و رنج مردم فلسطین را کاهش دهد، مخالفت کرد.»

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=93890

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.