• امروز : سه شنبه - ۲۴ مهر - ۱۴۰۳

سیدبهشید حسینی به عنوان سرپرست دانشگاه هنر تهران منصوب شد

  • کد خبر : 93435
  • 24 مهر 1403 - 18:19
سیدبهشید حسینی به عنوان سرپرست دانشگاه هنر تهران منصوب شد
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی «سیدبهشید حسینی» را به عنوان سرپرست دانشگاه هنر تهران منصوب کرد.

به گزارش نبض وطن، در حکم حسین سیمایی صراف خطاب به حسینی آمده است: نظر به مراتب تعّهد، تخصّص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه هنر تهران» منصوب می‌شوید. از جناب‌عالی انتظار دارد با توکل به خداوند سبحان سرپرستی آن دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب به انجام رسانید.

وزیر علوم در این حکم ضمن آرزوی توفیق و سربلندی برای سرپرست جدید دانشگاه هنر، تاکید کرده که با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبرد دولت وفاق ملی و با جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب نظران، وظایف محوله را به نحو شایسته انجام دهید.

بر اساس اعلام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سید بهشید حسینی متولد ۱۳۳۹ دانش‌آموخته رشته معماری از دانشگاه تهران و عضو هیات علمی دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه هنر تهران با مرتبه استادی است که حدود ۵۰ مقاله علمی پژوهشی چاپ شده در مجلات معتبر و ۲۰ جلد کتاب تألیفی دارد.

از سوابق اجرایی سرپرست جدید دانشگاه هنر تهران نیز می‌توان به ریاست دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه هنر تهران، معاونت اداری و مالی، معاونت آموزشی این دانشگاه و ریاست پردیس دانشگاه هنر البرز در گذشته اشاره کرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه جداگانه‌ای از تلاش‌های «محمدرضا حسنایی» رئیس سابق دانشگاه هنر تهران در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرده است.

محمدرضا حسنایی از ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ تاکنون با حکم محمدعلی زلفی گل وزیر سابق علوم، تحقیقات و فناوری ریاست دانشگاه هنر را عهده دار بود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=93435

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.