• امروز : دوشنبه - ۲۳ مهر - ۱۴۰۳

مژده شهردار چمگردان برای متقاضیان نهضت ملی مسکن

  • کد خبر : 93318
  • 23 مهر 1403 - 21:50
مژده شهردار چمگردان برای متقاضیان نهضت ملی مسکن
شهردار چمگردان گفت: این مژده را به شهروندان چمگردان می‌دهیم که در آینده نزدیک شاهد اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر چمگردان خواهیم بود که قطعاً باعث جلوگیری از مهاجرت شهروندان و توسعه شهر خواهد بود.

علی پوربافرانی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن، اظهار کرد: طی سالیان گذشته کمبود زمین برای احداث مسکن در شهر چمگردان به یکی از دغدغه‌های اصلی شهروندان این شهر خصوصاً نسل جوان تبدیل شده، به‌گونه‌ای که شاهد افزایش مهاجرت شهروندان برای مسکن دار شدن آنان بوده‌ایم و این درحالیست که برای همه ما شهری که در آن متولد شده‌ایم، به بخشی از وجود ما تبدیل شده است.

وی افزود: در نشست‌های مختلفی که با شهروندان برگزار شده آنان ترک زادگاهشان از سر اجبار را بسیار دردناک دانستند از این رو مدیریت شهری در دوره ششم پاسخگویی به دغدغه مسکن شهروندان را سرلوحه اقدامات خود قرار داد.

شهردار چمگردان تصریح کرد: طی سه سال گذشته پیگیری‌های متعددی در راستای تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر چمگردان انجام گرفت تا بخشی از شهروندان واجد شرایط صاحب خانه شوند.

وی ادامه داد: باهمت مسئولان شهرستان لنجان به ویژه اعضای شورای تامین شهرستان، مدیریت شهری چمگردان موفق به جلب نظر مسئولان استان و دریافت مجوزهای مختلف برای اجرای این طرح شد.

پوربافرانی عنوان کرد: این مژده را به شهروندان چمگردان می‌دهیم که در آینده نزدیک شاهد اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر چمگردان خواهیم بود که قطعاً باعث جلوگیری از مهاجرت شهروندان و توسعه شهر خواهد شد.

وی با تقدیر از حمایت‌های همه جانبه مسئولان شهرستان لنجان برای تحقق یکی از خواسته‌های به حق شهروندان چمگردان، خاطرنشان کرد: امیدواریم در کمترین زمان ممکن شاهد آغاز مراحل ساخت و ساز و تکمیل و واگذاری مسکن به متقاضیان در چمگردان باشیم تا خدمتی ماندگار به شهروندان ارائه شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=93318

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.