• امروز : یکشنبه - ۲۲ مهر - ۱۴۰۳

نماز جمعه‌ای که معادلات را رقم زد

  • کد خبر : 93185
  • 22 مهر 1403 - 17:12
نماز جمعه‌ای که معادلات را رقم زد
امام جمعه زرین شهر گفت: دنیا قدرت ایمان ، ولایت پذیری ، روحیه شجاعت و شهادت را به وضوح در  نماز جمعه نصر مشاهده کرد و این حضور معادلات جهانی را بر هم زد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حجت الاسلام مهدی آقایی در نشست بصیرتی با جمعی از جوانان شهرستان لنجان با اشاره به اهمیت جمعه نصر اظهار کرد: اسرائیل خوشحال و سرمست از ترور شهید سید حسن نصرالله و با دلخوشی به اشراف اطلاعاتی و میدانی خود اقدام به تهدید ایران اسلامی و حتی ترور رهبر اول جبهه مقاومت مقام معظم رهبری کرد.

وی افزود: این رژیم جعلی با توسل به بوق‌های رسانه‌ی خود در صدد بزرگ نمایی تهدید و فرار از شکست‌های مفتضحانه خود در برابرجبهه مقاومت بود که در این شرایط فرزندان غیور ایران در هوا فضای سپاه و باحمایت سایر نیروهای مسلح سیلی محکمی را در وعده صادق ۲ به اسرائیل وارد کردند.

امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: در این شرایط بوق‌های خود فروخته رسانه‌های غربی با تبلیغات خود در حال القاء فضای تهدید و ترس در جبهه مقاومت و ایران بودند که این بار رهبر حکیم انقلاب بدون هیج ترسی بلکه با شجاعت تمام اعلام کردند شخصا خطبه‌های نماز جمعه را اقامه خواهند کرد و در شرایط بحرانی و امنیتی این اقدام زیرکانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری تمام رسانه‌های وابسته به غرب را در سکوت فرو برد.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری با آرامش کامل ساعت‌ها در بین مردم حاضر شدند و در حلقه نمازگزاران بیشمار نماز جمعه به ایراد خطبه پرداختند و مردم عزیز نیز با شوق شهادت و ایمان کامل ساعت‌ها در خیابان ماندند و این حضور  شکست بزرگ جهانی  اسرائیل غاصب را رقم زد.

آقایی خاطرنشان کرد: دنیا قدرت ایمان ، ولایت پذیری ، روحیه شجاعت و شهادت را به وضوح در  ایران مشاهده کرد و این حضور معادلات جهانی را بر هم زد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=93185

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.