• امروز : شنبه - ۲۱ مهر - ۱۴۰۳

قیمت خودرو امروز شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳

  • کد خبر : 92941
  • 21 مهر 1403 - 15:52
قیمت خودرو امروز شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳
قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش نبض وطن، بازار خودرو امروز _شنبه بیست‌ویکم مهر_ در بسیاری از محصولات پرفروش داخلی و مونتاژی با افت و خیز قیمت روبه‌رو است.

دنا پلاس توربو اتوماتیک فول آپشن از محصولات رده بالای ایران خودرو امروز با افت پنج میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۹۹۸ میلیون تومان به متقاضی تحویل داده می‌شود.

پژو پارس TU۵ از محصولات ایران خودرو با کاهش دو میلیون تومانی و نرخ ۸۹۸ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما (ارتقا) یکی از محصولات پرفروش ایران خودرو امروز با رشد ۱۵ میلیون تومانی و به قیمت ۷۹۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

شاهین اتوماتیک G از خودروهای رده‌بالا شرکت سایپا نیز با کاهش یک میلیون تومانی و قیمت ۸۱۱ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۳۷ میلیون تومان، سورن پلاس با قیمت ۷۳۱ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۱۳ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۴۹ میلیون تومان، دنا پلاس (۶ سرعته) با قیمت ۸۱۲ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) ۹۹۸ میلیون تومان، پژو پارس ۶۹۰ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۷۳۲ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۳۶ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۷۱۷ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۸۳ میلیون تومان، رانا پلاس (ارتقا) ۶۳۸ میلیون تومان، تارا دستی V۱ به قیمت ۸۰۵ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ با قیمت ۸۹۳ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۱۸ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۵۲ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۵۰ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۲۰ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۳۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۶۰۱ میلیون تومان، وانت پادرا (دوگانه‌سوز) با قیمت ۸۴۰ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ فول ۲۰۲۴ با قیمت یک میلیارد و ۵۳۸ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی نیز افزایش قیمت در بسیاری از محصولات پرفروش دیده می‌شود.

یکی از مدرن‌ترین مدل‌های اکستریم، خودروی VX است که امروز بدون تغییر و با قیمت چهار میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان در بازار تعادل خود را حفظ کرد.

هیوندای توسان از گران‌ترین محصولات کرمان موتور امروز با حفظ ثبات و به قیمت چهار میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان در بازار به متقاضی تحویل داده می‌شود.

فیدلیتی پرستیژ (۷ نفره) از محصولات لوکس مونتاژی با مدل ۱۴۰۳ امروز با جهش ۱۷ میلیون تومانی و به قیمت دو میلیارد و ۶۱۷ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۸۸۸ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت ۹۷۷ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۲۵۵ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم یک میلیارد و ۸۸۵ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۲ میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان، فونیکس FX با قیمت یک میلیارد و ۹۴۵ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۵۰ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=92941

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.