• امروز : جمعه - ۲۰ مهر - ۱۴۰۳
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان؛

نخستین یادواره شهدای اصناف شهرستان لنجان برگزار می‌شود

  • کد خبر : 92817
  • 20 مهر 1403 - 17:12
نخستین یادواره شهدای اصناف شهرستان لنجان برگزار می‌شود
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان از برگزاری نخستین یادواره شهدای اصناف شهرستان لنجان خبر داد.

عباس کرمی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن، با اشاره به تشکیل کارگروه برگزاری یادواره شهدای اصناف شهرستان لنجان اظهار کرد: اصناف و بازاریان همواره پای کار انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده‌اند و با تقدیم شهید، جانباز، آزاده و ایثارگر برای انقلاب سنگ تمام گذاشته و دین خود را ادا کردند.

وی با بیان اینکه شهدای اصناف مایه آبرو و سرافرازی اهل بازار هستند، افزود: بازاریان شهرستان لنجان نیز از این مهم مستثنا نبوده از این رو در گام نخست هیئت‌رئیسه اتاق اصناف شهرستان لنجان بر آن شد تا با ایجاد بانک اطلاعاتی از شهدای اصناف در مسیر معرفی شهدای اصناف گام‌های موثری برداشته شود.

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان با بیان اینکه اصناف و بازاریان برای انقلاب اسلامی سنگ تمام گذاشتند، تصریح کرد: گرامی داشتن یاد و خاطره شهیدان یک ارزش معنوی است، برهمین اساس کارگروه برگزاری یادواره شهدای اصناف شهرستان لنجان با هدف ادای دین و معرفی هرچه بیشتر ۳۱ شهید اصناف شهرستان لنجان به آحاد مردم به ویژه نسل جدید تشکیل شد.

وی خاطرنشان کرد: براساس تدابیر اتخاذ شده سه شنبه ۲۴ مهر ماه نخستین یادواره شهدای اصناف شهرستان لنجان در گلستان پرنور شهدای زرین شهر برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=92817

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.