• امروز : جمعه - ۲۰ مهر - ۱۴۰۳
امام جمعه زرین شهر؛

بهانه‌تراشی کارخانه ذوب آهن برای ارائه خدمات در لنجان/تبعیض به اسم نجات این شرکت پذیرفته نیست

  • کد خبر : 92773
  • 20 مهر 1403 - 13:41
بهانه‌تراشی کارخانه ذوب آهن برای ارائه خدمات در لنجان/تبعیض به اسم نجات این شرکت پذیرفته نیست
امام جمعه زرین شهر گفت: به بهانه ناترازی مالی شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان برخی خدمات این کارخانه در شهرستان قطع شده به‌گونه‌ای که قشر بازنشسته این صنعت در شهرستان شدیدا دچار گرفتاری درمانی شده‌اند.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حجت الاسلام مهدی آقایی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه زرین شهر با اشاره به شرایط شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان اظهار کرد:  این روزها مباحث مختلفی در مورد جبهه اول صنعت شرکت ذوب آهن اصفهان مشاهده می کنیم که نشان از درست نبودن مسیر حرکت این صنعت بزرگ دارد.

وی افزود: شهرستان لنجان همواره در برابر  صنعت بزرگ ذوب آهن متحمل ناملایمات متعددی بوده است، اما امروز ناترازی مالی این شرکت در مرحله نخست کام شهرستان لنجان را تلخ کرده است .

امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: به بهانه ناترازی مالی شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان برخی خدمات این کارخانه در شهرستان قطع شده به‌گونه‌ای که قشر بازنشسته این صنعت در شهرستان شدیدا دچار گرفتاری درمانی شده‌اند.

وی ادامه داد: اگر درمان و نجات این جبهه صنعتی نیاز به جراحی دارد و با این جراحی حال این کارخانه تولیدی خوب می شود، مطمئنا هیچ فردی با این جراحی مشکل نداشته و ناملایمات ناشی از جراحی را می پذیرند اما اگر بنا باشد تنها شهرستان لنجان این تبعات را پذیرا باشد این مطلوب و پذیرفتنی نیست .

حجت الاسلام آقایی عنوان کرد: پذیرفتنی نیست به دلیل حضور سازمان بازرسی و سایر مدیران بالا دستی، این صنعت خدمات خود را تنها برای شهرستان لنجان قطع کرده و شنیده شود خدمات بزرگتر در دیگر نقاط تحت هر عنوانی همچنان ادامه دارد .

وی خاطرنشان کرد: تبعیض به اسم درمان و نجات این شرکت پذیرفته نیست و باید سهم شهرستان لنجان از آلودگی و آلایندگی این صنعت بر اساس عقل و خرد بیشتر از سایر شهرها پرداخت شود و قطعا در این مورد نیز با مردم سخن خواهم گفت.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=92773

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.