• امروز : سه شنبه - ۱۷ مهر - ۱۴۰۳

هیچ راهی جز مقاومت شرافتمندانه برای فلسطینیان وجود ندارد

  • کد خبر : 92506
  • 17 مهر 1403 - 16:42
هیچ راهی جز مقاومت شرافتمندانه برای فلسطینیان وجود ندارد
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: طی یک سال گذشته همه به این نتیجه رسیده اند که هیچ راهی جز مقاومت شرافتمندانه برای اعاده حق تعیین سرنوشت فلسطینیان و حق زندگی باکرامت و صلح آمیز وجود ندارد.

به گزارش نبض وطن، اسماعیل بقایی هامانه در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: کشتار وحشیانه و تخریب بیرحمانه در ‎غزه طی یک سال گذشته، صرفاً موجب عصبانیت بیش از پیش جهان اسلام شده و همه را به این نتیجه رسانده است که هیچ راهی جز مقاومت شرافتمندانه برای اعاده حق تعیین سرنوشت فلسطینیان و حق زندگی باکرامت و صلح آمیز وجود ندارد.

به گزارش ایرنا؛ نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۷ اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) در یک عملیات هماهنگ ضمن عبور از مرزهای غزه و ورود به شهرک‌های اشغالی در اطراف نوار غزه، در کمتر از نیم ساعت بیش از ۵ هزار راکت و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک کردند.

«محمد الضیف» فرمانده شاخه نظامی حماس صبح شنبه و پس از حملات گسترده راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیستی، آغاز عملیات طوفان الاقصی را اعلام کرد و پس از آن رزمندگان فلسطینی به مناطق مختلفی از شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف غزه نفوذ کردند. این عملیات بزرگ ضربه بزرگ و خسارتی جبران ناپذیر بر رژیم صهیونیستی وارد کرد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=92506

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.