• امروز : سه شنبه - ۱۷ مهر - ۱۴۰۳

۸ سایت فاقد مجوز فروش بلیت الکترونیکی هواپیما برای انسداد معرفی شد

  • کد خبر : 92501
  • 17 مهر 1403 - 15:39
۸ سایت فاقد مجوز فروش بلیت الکترونیکی هواپیما برای انسداد معرفی شد
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از معرفی هشت سایت فاقد مجوز فروش بلیت الکترونیکی به منظور انسداد به معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ویژه فرودگاه‌های استان تهران خبر داد.

به گزارش نبض وطن به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، «جعفر یازرلو» اظهار داشت: هشت سایت فاقد مجوز فروش بلیت الکترونیکی از سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی www.ratasafir.ir ، www.birjandair.com www.melatparvaz.ir ، www. Skyro۷۲-۴.ir ، www.mozhdehgasht.ir، www.flyabra.ir، www.cf۲۴۷.ir و www.ef۷۲۴.ir به دلیل نمایش و فروش غیرقانونی بلیت هواپیما، برای انسداد به معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ویژه فرودگاه‌های استان تهران معرفی شدند.

وی افزود: با توجه به اینکه سایت‌های فاقد مجوز با هدف شکل‌دهی بازار سیاه و عرضه بلیت در کانال‌های غیر رسمی ایجاد می شوند، در راستای جلوگیری از فعالیت اشخاص حقیقی و حقوقی که قصد انجام خدمات بند الف ماده (۱) آیین‌نامه هیات وزیران و فروش بلیت هواپیما را دارند اما مغایر با مواد (۲) و(۳) آیین‌نامه مورد نظر عمل می کنند، درخواست انسداد سایت های مذکور و نیز درگاه بانکی مورد استفاده به معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ویژه فرودگاه‌های استان تهران ارسال شده است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=92501

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.