• امروز : سه شنبه - ۱۷ مهر - ۱۴۰۳
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا:

با اسرائیل چندین بار درباره حمله موشکی ایران گفتگو کرده‌ایم

  • کد خبر : 92402
  • 17 مهر 1403 - 4:52
با اسرائیل چندین بار درباره حمله موشکی ایران گفتگو کرده‌ایم
متیو (مت) میلر آمریکا در پی پاسخ موشکی جمهوری اسلامی ایران به حملات و اقدامات تروریستی اسرائیل با تاکید بر حق دفاع این رژیم اعلام کرد که واشنگتن چندین بار با اسرائیلی ها در این زمینه گفتگو کرده است.

به گزارش نبض وطن، متیو میلر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز دوشنبه به وقت محلی در پاسخ به این سوال که آیا آمریکا تلاش کرده است اسرائیل را از حمله تلافی جویانه به پاسخ موشکی ایران منصرف کند؟ گفت: ما چندین بار با اسرائیلی ها گفتگو کرده ایم.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا بدون اشاره به اقدامات و حملات رژیم اسرائیل به دیگر کشورها و کشتار مردم بی دفاع غزه مدعی شد: آنها (اسرائیل) حق دارد، پاسخ دهند. ایران ۲۰۰ موشک بالستیک به سوی اسرائیل شلیک کرد. البته که اسرائیل حق دارد در پاسخ به حمله ای از یک کشور به کشور دیگر اقدام کند.

میلر در عین حال گفت: من نمی خواهم در مورد محتوای این گفتگوهای خصوصی صحبت کنم. رییس جمهور آمریکا به برخی از آنها اشاره کرده است و گفتگوها ادامه دارد.

همزمان، دنی دنون، سفیر و نماینده رژیم اسرائیل در سازمان ملل متحد، روز دوشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران برغم هشدارهای جمهوری اسلامی ایران مدعی شد که این رژیم به حمله موشکی ایران پاسخ خواهد داد. او ادعا کرد: «ما تصمیم می‌گیریم چه زمانی و کجا تلافی کنیم.»

وی در عین حال گفت که بحث بر سر این پاسخ در کابینه رژیم اسرائیل ادامه دارد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=92402

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.