• امروز : دوشنبه - ۱۶ مهر - ۱۴۰۳
رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری؛

رژیم صهیونیستی ریشه فساد در منطقه است

  • کد خبر : 92365
  • 16 مهر 1403 - 16:26
رژیم صهیونیستی ریشه فساد در منطقه است
رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری با گرامیداشت یاد شهید «سید حسن نصرالله» و تجلیل از عملکرد او در عرصه مقاومت گفت: ایشان حزب‌الله را به گونه‌ای هدایت کرده که به عنوان یک گروه منسجم و متحد عمل می کند و با شهادت ایشان این ساختار محکم، متزلزل نمی‌شود، بلکه قوی‌تر و با سرعت بیشتر مقاومت را در برابر رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهد.

به گزارش نبض وطن، «حجت الاسلام مسلمین اختری» در هفتمین اجلاس بین‌المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی یادواره « شهید محمد الدوره» که در محل اجلاس سران در تهران با حضور «محمد باقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شده است، گفت: رژیم صهیونیستی ریشه فساد در منطقه است.

وی با بیان این که  اجلاس بین المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی هر ساله برگزار می شود  ، اظهار کرد : در این دوره از اجلاس  نمایندگانی از ۳۰ کشور شرکت کرده اند .

اختری  با بیان این که در این اجلاس یاد شهیدان یک سال اخیر در غزه و لبنان و رهبران شهید مقاومت از  جمله شهیدان «اسماعیل هنیه» و «سید حسن نصرالله»  را گرامی داشته‌ایم در بخشی از سخنان خود گفت: عملیات طوفان الاقصی، توانمندی و قدرت جریان مقاومت را به نمایش گذاشته است.

وی با بیان این که یکی از وظایف مهم ما رساندن فریاد مظلومانه مردم فلسطین و کودکان فلسطینی به دنیاست، گفت: متاسفانه می‌بینیم که چگونه سازمان‌های بین‌المللی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کرده‌اند.

اختری با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در طول یک سال گذشته افزود: ضرورت دارد که علمای بزرگ اسلامی و کشورهای عربی برای خدا قیام‌ کنند، در برابر جنایت‌های این رژیم بایستند و توجه داشته باشند که وعده خدا حق است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=92365

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.