• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳

کمیته امداد اصفهان از یک‌هزار و ۱۵۱ مددجوی نخبه حمایت می‌کند

  • کد خبر : 91854
  • 14 مهر 1403 - 11:29
کمیته امداد اصفهان از یک‌هزار و ۱۵۱ مددجوی نخبه حمایت می‌کند
معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) اصفهان گفت: یک‌هزار و ۱۵۱ مددجوی نخبه و مستعد در زمینه‌های علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی استان تحت حمایت این نهاد قرار دارند و از خدمات آن استفاده می‌کنند.

به گزارش نبض وطن به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، محمدرضا مومی اردستانی روز شنبه افزود: نخبگان تحت پوشش کمیته امداد با وجود موانع، مشکلات و محدودیت های اقتصادی به موفقیت های بی‌نظیری دست یافته اند.

وی ادامه داد: در میان افراد تحت حمایت این نهاد، نخبگان و استعدادهای برتر علمی از خدمات و کمک های بلاعوض تحصیلی، کمک هزینه نخبگی و تسهیلات قرض الحسنه در کنار سایر خدمات و سرانه‌های ویژه بهره مند می‌شوند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان تصریح کرد: نخبگان تحت حمایت در چهار گروه دانش آموزی، دانشجویی، طلاب علوم دینی و غیر محصل تقسیم شده اند.

مومی اردستانی ادامه داد: خدمات قابل ارائه به مددجویان با اولویت توانمندسازی و رفع نیاز نخبگان و خانواده آنها و با هدف شکوفایی هر چه بیشتر استعداد فرزندان تحت حمایت برنامه‌ریزی شده است تا بستر مناسبی برای خودکفایی آنان فراهم شود.

وی با تاکید بر اینکه افزایش حمایت از نخبگان یکی از رویکردهای این نهاد است، گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) با هدف حمایت از پیشرفت نخبگان به بررسی و احصا مشکلات فردی و خانوادگی آنها می پردازد و تسهیلات قرض‌الحسنه تا سقف یک میلیارد ریال به آنها پرداخت می شود.

وی افزود: کمک هزینه نخبگی و تشویقی نیز با سطح‌بندی نخبگان در سه مقطع یک تا سه به آنها ارائه می شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=91854

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.