• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳
معاون سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد؛

هرگونه تشدید درگیری در لبنان برای کل منطقه فاجعه‌آمیز خواهد بود

  • کد خبر : 91815
  • 14 مهر 1403 - 9:21
هرگونه تشدید درگیری در لبنان برای کل منطقه فاجعه‌آمیز خواهد بود
فرحان حق معاون سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد در اظهاراتی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی باید برای محافظت از غیرنظامیان تلاش کند، تاکید کرد: هرگونه تشدید درگیری در لبنان برای کل منطقه فاجعه‌آمیز خواهد بود.

به گزارش نبض وطن، معاون سخنگوی دبیرکل سازمان ملل در گفت وگو با شبکه خبری قاهره در ارتباط با حمله‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی به لبنان، اظهار کرد: ما پیش از این شاهد تخلفات در غزه بودیم و نمی‌خواهیم دوباره شاهد تکرار آن تخلفات در لبنان باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه ما نگران تلفات غیرنظامیان در لبنان و همچنین در طولکرم در کرانه باختری هستیم، خاطرنشان کرد که رژیم صهیونیستی باید برای محافظت از جان غیرنظامیان و توقف حمله به بیمارستان‌ها تلاش کند.

فرحان با تاکید بر اینکه همه کشورها و سازمان‌های بین‌المللی باید برای توقف تشدید تنش‌ها در غزه و لبنان تلاش کنند، گفت: ما شبانه‌روز در حال تلاش و برقراری ارتباط با همه طرف‌ها هستیم تا اوضاع فعلی آرام شود اما سازمان ملل به تنهایی و بدون مشارکت کشورهای دنیا کار چندانی از پیش نخواهد برد چرا که این سازمان از ابتدا هم بر اساس همکاری و مشارکت کشورها در انجام امور مختلف پایه‌گذاری شده است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=91815

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.