• امروز : جمعه - ۱۳ مهر - ۱۴۰۳

هریس: نیروهای آمریکایی برای حمایت از اسرائیل وارد درگیری نخواهند شد

  • کد خبر : 91669
  • 12 مهر 1403 - 19:33
هریس: نیروهای آمریکایی برای حمایت از اسرائیل وارد درگیری نخواهند شد
کامالا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا و نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ۵ نوامبر ۲۰۲۴ در پی پاسخ موشکی ایران به حملات و تجاوزات رژیم اسرائیل گفت نیروهای آمریکایی «مطمئناً» برای حمایت از اسرائیل وارد درگیری و نبرد نخواهند شد.

به گزارش نبض وطن، کامالا هریس، معاون رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی در مصاحبه با شبکه سی بی اس آمریکا گفت که نیازی به ورود نیروهای آمریکایی به جنگ در اسرائیل را پیش بینی نمی کند.

معاون رئیس جمهور آمریکا در عین حال تصریح کرد:«من در تعهد خود به توانایی اسرائیل برای دفاع از خود و جدی گرفتن نیاز به مقابله با ایران از نظر تهدیدی که برای منافع آمریکا، متحدان ما و ثبات در منطقه ایجاد می کند، قاطع هستم. »

هریس در پاسخ به این سوال که آیا نیروهای آمریکایی ممکن است به درگیری های فزاینده کشیده شوند، گفت: “خیر، مطلقا نه.”

پیش از این، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا که در اخرین هفته های ریاست جمهوری خود به سر می برد و ناتوان از مهار رژیم اسرائیل است، گفت که واشنگتن به این رژیم توصیه  و مشورت می دهد.

به گزارش ایرنا، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی به خبرنگاران گفت که معتقد است هیچ حمله‌ای از سوی اسرائیل علیه ایران در روز پنجشنبه انجام نخواهد شد.

رئیس جمهور آمریکا به خبرنگاران در کاخ سفید در پاسخ به این سوال که آیا اجازه می دهد اسرائیل علیه ایران انتقام بگیرد؟ گفت: “اول از همه، ما به اسرائیل “اجازه” نمی دهیم، ما به اسرائیل توصیه می کنیم. و امروز هیچ اتفاقی نمی افتد.”

بایدن در پاسخ به این سوال که آیا از حمله اسرائیل به تاسیسات نفتی ایران حمایت خواهید کرد؟ مدعی شد: ما در حال گفتگو در این زمینه هستیم، فکر می‌کنم این امر احتمال کمی دارد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=91669

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.