• امروز : پنج شنبه - ۱۲ مهر - ۱۴۰۳

لیونل مسی: رکورد من مهم نیست،‌ ما به دنبال قهرمانی هستیم

  • کد خبر : 91595
  • 12 مهر 1403 - 11:07
لیونل مسی: رکورد من مهم نیست،‌ ما به دنبال قهرمانی هستیم
فوق‌ستاره آرژانتینی و بازیکن اینترمیامی، گفت:‌ اینکه من چه رکوردهایی را ثبت می‌کنم بخش فرعی کار بوده و هدف اصلی و بزرگ ما قهرمانی است که باید به آن برسیم.

به گزارش نبض وطن، لیونل مسی در واکنش به اینکه شرایط در تیم اینترمیامی را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: از حضور در این تیم بسیار خوشحالم، در ابتدای فصل هم گفتم با شناخت به اینجا آمدم و می‌دانستم تیمی هستیم که در آن رقابت وجود دارد. از اولین بازی فصل صدرنشین بودیم و این به ما کمک می‌کند، بازیکنانی داریم که می‌دانند چه کاری را باید انجام دهند و این ما را به جلو سوق می‌دهد.

وی در واکنش به بُرد ۳ بر ۲ اینترمیامی برابر کلومبوس‌ تاکید کرد: حریف خود و قدرتمندی بودند، یک تیم بزرگ با کادر فنی قابل احترام، حتی وقتی یک بازیکن آنها از زمین بازی اخراج شد، این فرصت را داشتند تا کار را به تساوی بکشند، اما در نهایت ما برنده این بازی بودیم.

فوق ستاره آرژانتینی به تغییراتی که در این تیم ایجاد شده هم واکنش نشان داد و گفت: از زمانی که تاتا مارتینو به تیم آمد و بازیکنان خوبی که گرفتیم روند کار بهتر شد، ما می‌دانستیم به دنبال چه هستیم و هدف این بود که تیمی قدرتمند و در زمین بازی مسلط بر توپ و میدان باشیم. البته در این راه مشکلاتی داشتیم از جمله مصدومیت‌هایی که به وجود آمد اما این هم بخشی از فوبتال است و از آن عبور کردیم.

مسی در واکنش به رکوردهایی که در انتظار اوست، خاطر نشان کرد: رکورد بخش فرعی کار است، ما به دنبال قهرمانی هستیم و باید روی آینده تمرکز کنیم،‌ برای همه قهرمانی تیم مهم است و با قدرت به کار خود ادامه می‌دهیم.

مسی در بازی برابر کلومبوس‌ ۲ بار موفق به باز کردن دروازه حریف شد و آمار خود را در گل‌های زده از روی نقطه کاشته را به عدد ۶۶ رساند تا از دیوید بکهام فوق ستاره تیم ملی انگلیس و استاد ضربات ایستگاهی پیش بگیرد. او همچنین با ۴۶ قهرمانی رکوردار بیشترین قهرمانی در تاریخ است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=91595

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.