• امروز : چهارشنبه - ۱۱ مهر - ۱۴۰۳

رایزنی نخست وزیر انگلیس و نتانیاهو در پی حمله موشکی ایران

  • کد خبر : 91380
  • 10 مهر 1403 - 21:41
رایزنی نخست وزیر انگلیس و نتانیاهو در پی حمله موشکی ایران
نخست وزیر انگلیس در پی حمله موشکی ایران علیه فلسطین اشغالی با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت‌وگو کرد.

به گزارش نبض وطن به نقل از ایرنا، جزئیات این تماس تلفنی تا زمان انتشار این خبر اعلام نشده است اما بر اساس گزارش رسانه‌های انگلیس، استارمر با شاه اردن نیز امشب (سه‌شنبه) در تماس بوده است.

انگلیس پیشتر از ایران خواسته بود تا دربرابر اقدامات رژیم صهیونیستی خویشتن‌داری کند. دیوید لمی وزیر امور خارجه انگلیس دیروز (دوشنبه) گفت که در ملاقات با سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه ایران در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک، تهران را به خویشتن‌داری دعوت کرده است. وی افزود: همانطور که در ساعات آینده انتظار دارید، ما به تماس خود با ایران ادامه خواهیم داد.

ساعاتی پیش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد که‌ در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی هدف قرار گرفت.

بر اساس این بیانیه، نیروی هوا فضای سپاه با پرتاب ده‌ها موشک بالستیک اهداف مهم نظامی امنیتی را در قلب سرزمین های اشغالی مورد هدف قرارداد.

سپاه پاسداران همچنین اخطار داد که چنانچه رژیم صهیونیستی به این عملیات که منطبق بر حقوق قانونی کشور و قوانین بین المللی است واکنش نظامی نشان دهد با حملات کوبنده و ویرانگر بعدی مواجه خواهد شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=91380

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.