• امروز : سه شنبه - ۱۰ مهر - ۱۴۰۳

عراقچی: اختلافی بین دولت و سایر نهادها برای مقابله با رژیم صهیونیستی وجود ندارد

  • کد خبر : 91338
  • 10 مهر 1403 - 20:25
عراقچی: اختلافی بین دولت و سایر نهادها برای مقابله با رژیم صهیونیستی وجود ندارد
وزیر امور خارجه گفت: اختلافی بین دولت و سایر نهادها برای مقابله با رژیم صهیونیستی وجود ندارد و تصمیماتی که در کشور در سطوح عالی گرفته می شود توسط همه مجریان و نهاد ها اجرا خواهد شد.

به گزارش نبض وطن، سید عباس عراقچی در گفت وگویی با اشاره به ادعای رسانه‌های خارجی در خصوص اختلاف دولت و سایر بخش‌های کشور برای پاسخ به اقدامات رژیم صهیونیستی افزود: این سیاست رسانه‌های خارجی برای دو قطبی کردن جامعه است و این موضوع اصلا موضوعیت ندارد، دولت با مجموعه حاکمیت کاملا هماهنگ است و هیچ تردیدی در این خصوص وجود ندارد.

وی گفت: تصمیماتی که در کشور در سطوح عالی گرفته می‌شود توسط همه مجریان و نهادها اجرا خواهد شد و دشمنان آرزوی اینکه بتوانند بین قوا و نهادهای مختلف کشور اختلاف ایجاد کنند را به گور خواهند برد.

مردم هوشیار ایران در معرض تبلیغات رسانه‌ای صهیونیست‌ها قرار نمی‌گیرند

عراقچی در خصوص لفاظی‌های اخیر سران رژیم صهیونیستی خطاب به دولت و مردم ایران نیز گفت: دشمنان ما مجموعه توان سیاسی، امنیتی، نظامی و رسانه‌ای را علیه ایران به کار گرفتند و نشان می‌دهد در موضع ضعف قرار دارند که تمام توان خود را برای مقابله با محور مقاومت و جمهوری اسلامی ایران مورد استفاده قرار دادند و بیش از ۴۴ سال است مردم هوشیار ایران در معرض این تبلیغات رسانه‌ای هستند و هیچگاه گوش به این صحبت‌ها نداده و دشمنان در اهداف خود ناکام ماندند.

ارائه گزارش سفر نیویورک به اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس

وی در خصوص نشست امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز تصریح کرد: در این جلسه گزارشی در خصوص سفر به نیویورک و مجموعه رایزنی‌ها در این سفر به ویژه موضوع تحولات غزه و لبنان که موضوع اصلی سفر بود، ارائه شد.

وزیر امور خارجه ادامه داد: این رایزنی‌ها استمرار دارد و فردا همراه رئیس جمهور عازم قطر هستیم و آنجا نیز این مذاکرات تداوم خواهد داشت، همچنین درخواست رسمی برای تشکیل جلسه فوری شورای امنیت و جلسه اضطراری سازمان همکاری‌های اسلامی داده شده و این رایزنی‌ها در کنار مجموعه اقدامات دیگری است که باید رژیم صهیونیستی را جنایات خود پشیمان کرده و از تداوم جنایات جلوگیری کند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=91338

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.