• امروز : سه شنبه - ۱۰ مهر - ۱۴۰۳

مشخصات اس ۲۵ اولترا

  • کد خبر : 91335
  • 10 مهر 1403 - 19:55
مشخصات اس ۲۵ اولترا
سامسونگ گلکسی اس ۲۵ اولترا از نظر مشخصات فنی و قیمت مورد توجه خریداران قرار دارد.

به گزارش نبض وطن، با شروع سال جدید میلادی مصادف با دی ۱۴۰۳ سامسونگ گوشی‌های پرچمدار خود را رونمایی و روانه بازار می‌کند. درحالی‌که هنوز با زمان رونمایی فاصله داریم، اطلاعاتی در مورد مشخصات دوربین گلکسی S۲۵ اولترا منتشر شده است.

سامسونگ گلکسی S25 اولترا

Galaxy S25 Ultra باریک‌ترین گوشی پرچمدار سال‌های اخیر سامسونگ خواهد بود. گوشی جدید سامسونگ ۱۶۲.۸ میلی‌متر ارتفاع، ۷۷.۶ میلی‌متر عرض و ۸.۲ میلی‌متر ضخامت دارد که آن را به یکی از باریک‌ترین گوشی‌های سری S یا به عبارتی دیگر، باریک‌ترین پرچمدار سامسونگ در پنج سال اخیر تبدیل می‌کند. گزارش‌های گذشته حکایت از این داشتند که متریالی مشابه در گلکسی S25 اولترا به کار رفته است؛ تیتانیوم در فریم و محافظ گوریلا گلس در هر دو ناحیه جلو و عقب. همچنین انتظار می‌رود این گوشی گواهی IP68 برای محافظت در برابر آب و گرد و غبار را دریافت کرده باشد و حسگر اثر انگشت داخل نمایشگر آن تعبیه شده باشد. گلکسی اس ۲۵ اولترا احتمالاً ظاهری مانند s24 و s24 پلاس پیدا کند، البته با پنلی که خمیده شده است. لازم به ذکر است که S Pen همچنان همراه گوشی باقی می‌ماند؛ چرا که وجه تمایز آن به‌عنوان یک پرچمدار است و تأثیر چشمگیری بر فروش این گوشی دارد.

اس 25 اولترا کی میاد + قیمت گوشی سامسونگ و مشخصات Samsung Galaxy S25 Ultra

دوربین گلکسی S25 اولترا

گلکسی S25 اولترا، همچنان از ترکیب دوربین چهارگانه بهره خواهد برد و شاهد ارتقای دوربین فوق عریض و دوربین تله‌فوتو با بزرگ‌نمایی اپتیکال سه برابری خواهد بود. گلکسی S25 اولترا مانند گلکسی S24 اولترا دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با بزرگ‌نمایی پنج برابری را حفظ خواهد کرد؛ با این تفاوت که دوربین فوق عریض و دوربین تله‌فوتو با بزرگ‌نمایی اپتیکال سه برابری، هردو به حسگرهای ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهند شد. استفاده از حسگری با وضوح بالا برای بزرگ‌نمایی هیبریدی مفید خواهد بود و کیفیت تصویر را بین سه تا پنج برابر بهبود می‌بخشد. دوربین تله‌فوتو با وضوح بالا، امکان عکاسی ماکرو با جزئیات چشمگیر را فراهم می‌کند.

تراشه گلکسی S25 اولترا

شایعه موثق دیگری نیز وجود دارد که تأیید می‌کند تراشه این گوشی‌ها اسنپدراگون خواهد بود. گلکسی اس ۲۵، گلکسی اس ۲۵ پلاس و گلکسی اس ۲۵ اولترا ظاهراً از اسنپدراگون ۸ نسل ۴ کوالکام استفاده خواهند کرد. ظاهراً استفاده از این تراشه برای به حداکثر رساندن عملکرد سری S25 انجام شده است.

شرکت Verizon با همکاری شرکت ماهواره‌ای Skylo امکان ارسال پیام‌های ماهواره‌ای را برای گوشی اس ۲۵ فراهم کرده است. در حقیقت این شرکت قصد دارد تا در ماه‌های آینده ویژگی‌های پیام‌رسانی اضطراری و اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی مبنی بر ماهواره و به دنبال آن پیامک ماهواره‌ای را در سال آینده ارائه کند.

اس 25 اولترا کی میاد + قیمت گوشی سامسونگ و مشخصات Samsung Galaxy S25 Ultra

شارژ و باتری گلکسی S25 اولترا

انتظار می‌رود که سری اس ۲۵ سامسونگ در ماه ژانویه معرفی شوند و سامسونگ در حال حاضر دارد روی دریافت استانداردهای متفاوت تلاش می‌کند. گواهینامه ۳C در چین امروز یک واقعیت بسیار ناامید کننده را آشکار کرده است. هر دوی این گوشی‌ها دقیقاً همان حداکثر سرعت شارژ مدل‌های قبلی را ارائه خواهند کرد. با توجه به همین خبر گلکسی S25 حداکثر تا ۲۵ وات شارژ خواهد شد و Galaxy S25+ شارژ سریع ۴۵ واتی خواهد داشت. متأسفانه سرعت شارژ بی‌سیم از طریق گواهی ۳C مشخص نشده است؛ بنابراین باید منتظر تأیید این جزئیات باشیم. طراحی اس ۲۵ و اس ۲۵ پلاس بسیار شبیه به Galaxy 24 و Galaxy s24 + خواهد بود و احتمالاً سامسونگ تنها تمایل دارد تا روی اصلاحات تمرکز کند و قصد نوآوری و ایجاد تحول در بازار را ندارد.

قیمت گلکسی S25 اولترا

تاکنون از قیمت گوشی مدل سامسونگ S25 اولترا اطلاعاتی فاش نشده است. انتظار می‌رود S25 Ultra قیمت ۱۲۹۹.۹۹ دلار برای حافظه ۲۵۶ گیگابایتی، ۱۴۱۹.۹۹ دلار برای حافظه ۵۱۲ گیگابایتی و ۱۶۵۹.۹۹ دلار برای حافظه ۱ ترابایتی داشته باشد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=91335

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.