• امروز : دوشنبه - ۹ مهر - ۱۴۰۳
شهردار زرین شهر خبر داد؛

اجرای نهضت جدول‌گذاری و پیاده‌روسازی در معابر ومحلات مختلف شهر

  • کد خبر : 91152
  • 09 مهر 1403 - 13:23
اجرای نهضت جدول‌گذاری و پیاده‌روسازی در معابر ومحلات مختلف شهر
شهردار زرین شهر گفت: با توجه به روند روبه رشد شهرک مشاغل کارگاهی اجرای جدول گذاری در این پروژه به مرحله اجرا رسید همچنین براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته درخصوص ساماندهی پارک‌های محله‌ای جدول گذاری در پارک محله 400 دستگاه ضلع شرقی، پارک محله‌ای باغ الهی در ضلع غربی و ضلع شرقی پارک باغ الهی اجرایی شد.

حسین اسماعیلی احمدی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: طرح‌های عمرانی در سطح شهر، با هدف بهبود ارائه خدمات شهری، توسعه رفاه شهروندان و ارتقاء رضایتمندی آنان به مرحله اجرا می‌رسد و جدول گذاری و بلوک فرش معابر یکی از پروژه‌های مورد مطالبه شهروندان بوده که با هدف ساماندهی، بهسازی و زیباسازی بصری شهر در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: تسهیل در تردد و عبور و مرور، ساماندهی و زیباسازی فضاهای شهری و مناسب سازی پیاده روها و جداول حاشیه معابر و خیابان‌های شهر از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

شهردار زرین شهر با اشاره به نقش و تاثیرگذاری جدول گذاری و اجرای بلوک فرش بر چهره شهر، تصریح کرد: با توجه به روند روبه رشد شهرک مشاغل کارگاهی اجرای جدول گذاری در این پروژه به مرحله اجرا رسید همچنین براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته درخصوص ساماندهی پارک‌های محله‌ای جدول گذاری در پارک محله ۴۰۰ دستگاه ضلع شرقی، پارک محله‌ای باغ الهی در ضلع غربی و ضلع شرقی پارک باغ الهی اجرایی شد.

وی با اشاره به اجرای طرح بهسازی و سنگ فرش معابر زرین شهر،خاطرنشان کرد: این طرح به منظور تسهیل عبور مرور و تردد شهروندان و زیبایی منظر شهری به مرحله اجرا رسید و طی ماه‌های اخیر شاهد اجرای پروژه بلوک فرش در خیابان‌های شهید دستغیب و امام رضا جنوبی بودیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=91152

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.