• امروز : یکشنبه - ۸ مهر - ۱۴۰۳

رونمایی از دو محصول TXL و LX رونمایی شد

  • کد خبر : 91026
  • 08 مهر 1403 - 13:36
رونمایی از دو محصول TXL و LX رونمایی شد
طی برنامه‌ای گروه خودروسازی مدیران‌خودرو از دو محصول جدی برند نوظهور اکستریم رونمایی کرد؛ اکستریم TXL به عنوان یک خودروی چند منظوره است که با موتوری قدرتمند وار بازار ایران می‌شود؛ اکستریم LX هم دیگر کراس‌اور جدید این شرکت است که با موتور ۱.۶ لیتری توربوشارژ عرضه خواهد شد.

گزارش نبض وطن به نقل از مدیران خودرو، برند اکستریم که به عنوان یکی از برندهای زیرمجموعه گروه خودروسازی مدیران‌خودرو فعالیت می‌کند، شب گذشته (شنبه شب) پس از عرضه‌ی خودروی  VX در بهمن ماه سال گذشته  دو محصول جدید اکستریم TXL  و LX  را رونمایی و به بازار خودوری ایران معرفی کرد.

خودروی XTRIM TXL با طراحی جدید و استفاده از فناوری‌های پیشرفته، به عنوان یک خودروی چندمنظوره وارد بازار ایران خواهد شد؛ این خودرو از موتور قدرتمند و سیستم انتقال نیروی هوشمند بهره‌گیری می‌گیرد.

از جمله امکانات داخلی این خودرو می‌توان به نمایشگر لمسی بزرگ، سیستم ناوبری پیشرفته و صندلی‌های با قابلیت تنظیم هوشمند اشاره کرد. از منظر ایمنی نیز، تی‌ایکس‌ال با استفاده از سیستم‌های کمکی همچون ترمز اضطراری و حسگرهای هوشمند، استانداردهای بالا برای حفاظت از سرنشینان را تضمین می‌کند.

موتور این خودرو توربوشارژ با توان و گشتاور بالا طراحی شده تا ترکیبی از قدرت و کارایی را ارائه دهد؛ موتور TXL دارای سیستم تزریق سوخت مستقیم است که نه‌تنها به بهبود عملکرد و شتاب خودرو کمک می‌کند، بلکه مصرف سوخت بهینه‌تری را نیز فراهم می‌آورد. این موتور به لطف تکنولوژی‌های جدید، در عین ارائه قدرت بالا، سطح آلایندگی کمتری دارد و با استانداردهای زیست‌محیطی نیز سازگار است. علاوه بر این، سیستم خنک‌کننده پیشرفته‌ای که در این موتور تعبیه شده است، دما را در شرایط رانندگی سخت کنترل می‌کند تا عملکرد پیوسته و مطمئن را پشتیبانی کند.

دیگر محصول جدید رونمایی شده برند اکستریم، خودروی اکستریم LX  است که با موتور ۱.۶ لیتری توربوشارژ ( ۱۹۷ اسب بخار و ۲۹۰نیوتن متر گشتاور) به عنوان یک خودروی پرشتاب و قدرت، عرضه می‌شود.

باتوجه به قدرت این خودرو، رانندگی در هر شرایطی، از جاده‌های شهری تا مسیرهای کوهستانی را ممکن ساخته و می‌تواند عملکرد مناسب داشته باشد. این درحالیست که سیستم تعلیق پیشرفته‌ این خودرو، نرمی و راحتی را به خصوص در جاده‌های پیچ و خم‌دار نشان خواهد داد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=91026

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.