• امروز : یکشنبه - ۸ مهر - ۱۴۰۳

قیمت روز خودرو امروز یکشنبه ۸ مهر

  • کد خبر : 91024
  • 08 مهر 1403 - 13:26
قیمت روز خودرو امروز یکشنبه ۸ مهر
قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش نبض وطن، بازار خودرو امروز _یکشنبه هشتم مهر_ با نوسان شدید در محصولات پرفروش داخلی و مونتاژی روبه‌رو است اما در تعدادی از خودروها نیز ریزش قیمت دیده می‌شود.

سورن پلاس و انواع مدل‌های این خودرو امروز روند صعودی را تجربه کرده و با رشد ۲۱ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت ۷۲۶ میلیون تومان تحویل متقاضی می‌شود.

پژو پارس از محصولات پرطرفدار داخلی ایران خودرو نیز ۱۸ میلیون تومان گران شده و در محدوده ۶۹۳ میلیون تومان قرار گرفت.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما و انواع مدل آنکه از محصولات پرفروش شرکت ایران خودرو امروز با افزایش ۱۰ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و پنج میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

تارا دستی V۱ با افزایش چشمگیر ۳۰ میلیون تومانی به قیمت ۸۱۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

کوییک اتوماتیک یکی از خودروهای اتومات بازار داخلی مانند دیگر محصولات تعادل خود را از دست داده و به قیمت ۵۳۸ میلیون تومان معامله می‌شود.

شاهین اتوماتیک G از محصولات رده‌بالای شرکت سایپا که با رشد ۱۱ میلیون تومانی به قیمت ۸۱۱ میلیون تومان گزارش می‌شود.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۳۸ میلیون تومان، سورن پلاس با قیمت ۷۲۷ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۱۲ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۵۴ میلیون تومان، دنا پلاس (۶ سرعته) با قیمت ۸۱۸ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) یک میلیارد و ۳ میلیون تومان، پژو پارس ۶۹۰ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۷۲۹ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۳۷ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۷۱۷ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۸۸ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۳۳ میلیون تومان، تارا دستی V۱ به قیمت ۸۱۲ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ با قیمت ۸۸۸ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۳۵ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۲۰ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۵۱ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۴۷ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۲۳ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۴۲ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۶۰۳ میلیون تومان، وانت پادرا (دوگانه‌سوز) با قیمت ۸۲۹ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ فول ۲۰۲۴ با قیمت یک میلیارد و ۵۷۸ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی نیز بیشتر محصولات با رشد روبه‌رو هستند.

کی‌ام‌سی J۷ از سدان‌های مقرون به صرفه کرمان موتور، امروز با روند صعودی ۱۶ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۵۹۰ میلیون به فروش می‌رسد.

هیوندای اکسنت از محصولات لوکس کرمان موتور نیز با رشد ۶۰ میلیون تومانی به نرخ دو میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

دیگنیتی پرایم از محصولات بهمن موتور با افزایش ۲۰ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۷۵۵ میلیون تومان در بازار خریو و فروش می‌شود.

لاماری هیبرید یکی از محصولات مونتاژی امروز با افزایش چشمگیر ۷۰ میلیون تومانی به نرخ دو میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۰۳ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت ۹۸۵ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۲۷۹ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم یک میلیارد و ۹۲۵ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۲ میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان، فونیکس FX با قیمت یک میلیارد و ۹۹۷ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۵۰ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۱۶ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=91024

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.