• امروز : یکشنبه - ۸ مهر - ۱۴۰۳

وزیر جهاد کشاورزی: آرمان قدس زنده است

  • کد خبر : 91000
  • 08 مهر 1403 - 11:07
وزیر جهاد کشاورزی: آرمان قدس زنده است
وزیر جهاد کشاورزی شهادت «سیدحسن نصرالله» را گواهی بر زنده بودن آرمان فلسطین خواند و جانفشانی را راه و رسم آزادگان و شرافتمندان برای بیرون راندن غاصبان از قبله اول مسلمین دانست.

به گزارش نبض وطن به نقل از وزارت جهادکشاورزی، «غلامرضا نوری» در پیام خود ضمن محکومیت ترور رهبر حزب‌الله لبنان و شهادت مردم مظلوم این کشور، از عزم راسخ محور مقاومت بیش از هر زمانی برای آزادی بیت‌المقدس خبر داد.

متن پیام وزیر جهاد کشاورزی به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

آرمان قدس زنده است؛ سید حسن نصرالله و دیگر قربانیان راه عزت، شرافت و آزادگی با خون خویش گواهی می‌دهند که آرمان قدس زنده است و جبهه مقاومت، برای بازگشت بیت‌المقدس به آغوش اسلام و پاک‌سازی فلسطین شریف از لوث صهیونیزم پلید، آماده جانفشانی است.

ماشین آدمکشی اسراییل غاصب به فرمان آمریکای جنایتکار و سلاح‌های پیشرفته کشتار جمعی، اهدایی استکبار جهانی به جلادان صهیونیزم در لبنان فاجعه آفرید و سید مقاومت به همراه جمعی از مردم مظلوم در آتش کینه تروریسم دولتی رژیم اشغالگر قدس سوختند.

این خون‌های پاک در جوار بیش از ۴۰ هزار کودک، زن و مرد شهید فلسطینی و دیگر قربانیان راه قدس ندای بیداری را در گوش تاریخ فریاد می‌زنند که جبهه مقاومت برای آزادی فلسطین بیش از هر زمانی مصمم است.

اینجانب ضمن محکومیت این ترور مذبوحانه به نمایندگی از جهادگران غیور و جامعه کشاورزی ایران، شهادت مرد نستوه مقاومت، رهبر حزب‌الله لبنان؛ سیدحسن نصرالله را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری، جبهه مقتدر مقاومت، فلسطین سربلند و لبنان مقاوم و همه مسلمانان و آزادگان جهان تسلیت عرض می‌کنم.»

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=91000

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.