• امروز : یکشنبه - ۸ مهر - ۱۴۰۳

سخنگوی وزارت دفاع: شهادت نصرالله عزم مقاومت را برای نابودی رژیم صهیونیستی محکمتر می‌کند

  • کد خبر : 90960
  • 08 مهر 1403 - 9:00
سخنگوی وزارت دفاع: شهادت نصرالله عزم مقاومت را برای نابودی رژیم صهیونیستی محکمتر می‌کند
سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تسلیت شهادت عالم مجاهد سید حسن نصرالله گفت: رژیم منحوس صهیونیستی بداند که شهادت دبیرکل حزب الله، جبهه مقاومت را قوی تر و عزم آنان را بر نابودی این رژیم کودک‌کش محکمتر خواهد کرد.

به گزارش نبض وطن به نقل از ایرنا، سردار رضا طلایی نیک شامگاه شنبه در همایش یاد یاران که به همت سپاه امام حسن مجتبی (ع) شهرستان رباط کریم برگزار شد، اظهار داشت: شهادت هم در دنیا و هم در پیشگاه خداوند متعال جاودانگی ایجاد می کند، امروز فرهنگ جهاد و شهادت در کشور نهادینه شده و این فرهنگ با ارزش و گنجینه دفاع مقدس، مکتب حاج قاسم را بنا گذاشت که الهام بخش جبهه مقاومت است.

وی خاطرنشان کرد: رزمندگان در دوران دفاع مقدس امنیت آفرین شدند و استقلال را حفظ کردند.

این مسئول افزود: رزمندگان و شهدای والامقام با دست خالی توانستند جنگ تحمیلی را به دفاع مقدس تبدیل و دشمن را سرشکسته و ناکام کنند چون مبنای ما دفاع مردمی بود و دفاع مقدسی که برپایه جهاد عاشورایی بنا نهاده و با وجود کمبود تجهیزات پیروز میدان شدیم.

امام جمعه رباط کریم نیز در این همایش گفت: دوران هشت ساله دفاع مقدس یکی از پرافتخارترین مقاطع تاریخ این کشور است و از دستاوردهای مهم آن عزت و پیشرفتی که نصیب ملت ایران شده‌است.

حجت الاسلام حسن ترابی ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله رهبر شجاع حزب الله به محضر رهبر انقلاب اسلامی و خانواده آن شهید بزرگوار اظهار داشت: دوران دفاع مقدس مقاومت فعال و راه پیشرفت کشور با وجود همه تحریم ها را به ما آموخت و از دستاوردهای مهم این انقلاب پیشرفت و اقتدار همه جانبه این مرز و بوم و نظام اسلامی است.

وی افزود: دشمن در جنگ تحمیلی به دنبال تضعیف و تحقیر جمهوری اسلامی ایران بود ولی هشت سال دفاع مقدس ایران را قوی و قدرتمند کرد.

امام جمعه رباط کریم یادآور شد: حماسه دفاع مقدس ملت شجاع را به صحنه کشاند و استعداد و خلاقیت جوانان را شکوفا کرد و باعث شد ملت ایران به الگویی موفق برای مقاومت در جغرافیای فراتر از ایران اسلامی تبدیل شود.

حجت‌الاسلام ترابی با بیان اینکه سنگ بنای مقاومت در منطقه در دفاع مقدس گذارده شده است افزود: دفاع مقدس به آزادگان جهان و به امت اسلامی ایستادگی را آموخت و امروز پس از گذشت سالیان نتیجه آن را در عرصه امنیت آفرینی و مقابله با اشغال و غصب آمریکای جهان خوار و رژیم کودک کش می‌بینم.

وی تصریح کرد: رژیم کودک کش صهیونیستی اگر دست به ترور فرماندهان سرشناس، شجاع و غیور جبهه مقاومت می زند از سر ضعف، استیصال و ناتوانی است.

حجت الاسلام ترابی خاطر نشان کرد: اگر تا دیروز نام سید حسن نصرالله لرزه بر اندام صهیونیست ها می انداخت امروز خون به ناحق ریخته این رهبر شجاع، بنیان سست آنان را از جا خواهد کند و نابودی رژیم صهیونسیتی را سرعت خواهد بخشید.

شهرستان رباط کریم در جنوب غرب استان تهران قرار دارد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=90960

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.