• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳

قیمت روز خودرو امروز شنبه ۷ مهر

  • کد خبر : 90834
  • 07 مهر 1403 - 13:11
قیمت روز خودرو امروز شنبه ۷ مهر
قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش نبض وطن، بازار خودرو امروز _شنبه هفتم مهر_ با افزایش قیمت بسیاری از محصولات داخلی و مونتاژی روبه‌رو است.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما از محصولات محبوب ایران خودرو از کانال یک میلیاردی عقب‌نشینی کرده و با قیمت ۹۹۵ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

سورن پلاس و سورن پلاس موتور XU۷P به ترتیب با افزایش ۱۰ میلیون تومانی و شش میلیون تومانی به قیمت ۷۱۵ میلیون تومان و ۶۱۵ میلیون تومان رسید اما پژو پارس سفارشی ELX در محدوده ۷۱۸ میلیون تومان در بازار ارزش‌گذاری شد.

پژو پارس با رشد ۱۵ میلیون تومانی قیمت امروز با نرخ ۶۹۰ میلیون تومان و پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک با افزایش ۱۳ میلیون تومانی به نرخ ۷۱۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

تارا دستی V۱ امروز ۲۵ میلیون تومان گران‌تر از روز گذشته و به نرخ ۸۰۵ میلیون تومان و تارا اتوماتیک V۲ با رشد ۱۲ میلیون تومانی به نرخ ۸۸۸ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود. سهند S از کانال ۵۰۰ میلیون تومان خارج شده و به قیمت ۴۹۳ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

شاهین G (سانروف) از محصولات رده‌بالای سایپا به قیمت ۷۲۰ میلیون تومان رسید.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۳۶میلیون تومان، سورن پلاس با قیمت ۷۱۵میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۱۵میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۵۱میلیون تومان، دنا پلاس (۶ سرعته) با قیمت ۸۰۳میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) یک میلیارد تومان، پژو پارس ۶۹۰ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۷۱۸میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۲۳میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۷۱۰میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۷۷میلیون تومان، رانا پلاس ۶۱۶میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، تارا دستی V۱ به قیمت ۸۰۵میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ با قیمت ۸۸۸میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۲۵میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۷۲میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۱۵میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۴۶میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۳۸میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۱۵میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۳۹میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۸۹میلیون تومان، وانت پادرا (دوگانه‌سوز) با قیمت ۸۱۵میلیون تومان و چانگان CS۳۵ فول ۲۰۲۴ با قیمت یک میلیارد و ۵۸۵میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی امروز نوسان قیمت کمتر از محصولات داخلی دیده می‌شود.

اکستریم VX از محصولات لوکس مدیران خودرو امروز به قیمت چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

جک J۴ از اقتصادی‌ترین محصولات کرمان موتور نیز بدون تغییر و با قیمت ۸۳۶ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

هونگچی E-QM۵ امروز با روند ثابت به قیمت یک میلیارد و ۹۴۵ میلیون تومان معامله می‌شود و لاماری ایما نیز در محدوده یک میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان قرار گرفت.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۸۹۵ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت ۹۶۰میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۲۹۰میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم یک میلیارد و ۹۰۰میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۲ میلیارد و ۶۹۵ میلیون تومان، فونیکس FX با قیمت دو میلیارد و ۵میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۳۳میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۱۲۰میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۵۸۰میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۲۴۱میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۷۵۵میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۷۳۵میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۲۳۰میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=90834

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.