• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳

پروژه جمع آوری فاضلاب شهری چرمهین آغاز شد

  • کد خبر : 90788
  • 07 مهر 1403 - 11:02
پروژه جمع آوری فاضلاب شهری چرمهین آغاز شد
فرماندار شهرستان لنجان گفت: طرح جمع آوری فاضلاب شهری شهر چرمهین در قالب قرارداد بیع متقابل بین کارخانه فولاد مبارکه و شرکت آبفا به طول بیش از ۸۰ کیلومتر آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، علیرضا حسینی در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز اجرای طرح جمع آوری فاضلاب شهری چرمهین در قالب قرارداد بیع متقابل بین کارخانه فولاد مبارکه و شرکت آبفا، اظهار کرد: این پروژه به طول بیش از ۸۰ کیلومتر و  اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ریال آغاز شده است.

وی با بیان اینکه  امروز جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب نیاز ضروری کشور برای پایداری محیط زیست است، افزود: اجرای طرح جمع آوری فاضلاب شهری، نقشی حیاتی در محیط زیست، توسعه شهرها و کاهش یافتن آلودگی‌ها و بیماری‌ها دارد.

فرماندار شهرستان لنجان تصریح کرد: با اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب شهر چرمهین بیش از هفت هزار خانوار به این شبکه متصل خواهند شد که این مهم سبب می‌شود از ورود پساب فاضلاب به رودخانه زاینده‌رود و آلایندگی زیست محیطی جلوگیری شود.
وی عنوان کرد: براساس گزارش‌ها و تدابیر اتخاذ شده با فعالیت بیش از ۱۰ پیمانکار در طرح جمع آوری فاضلاب شهری چرمهین پیش بینی می‌شود این طرح تا سال ۱۴۰۴ به پایان برسد.

حسینی خاطرنشان کرد:  اجرای طرح جمع آوری فاضلاب در شهر چرمهین می‌تواند از معضلات شهروندان بکاهد و مهمترین مشکل شهری را برطرف کند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=90788

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.